W kampanii reklamowej Banku Millennium do Radosława Kotarskiego dołącza aktor młodego pokolenia – Maciej Musiał.
– Duet Kotarski – Musiał wydaje się być idealnym nośnikiem wartości marki banku – zauważa Beata Krupińska, dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Reklamę telewizyjną można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania jest prowadzona także w internecie.
W aktualnej kampanii bank promuje konto Millennium 360°- inspirowany potrzebami klientów, bezpłatnie prowadzony rachunek połączony z szeroką ofertą spersonalizowanych usług w aplikacji mobilnej. Wniosek o uruchomienie konta Millennium 360° można wypełnić online, weryfikując tożsamość np. za pomocą selfie wykonanego w aplikacji mobilnej lub przez konto w innym banku.
Zdjęcie główne: materiały prasowe Banku Millenium
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing