Marka elf Cosmetics podjęła współpracę z mistrzynią świata w pływaniu dla niewidomych – Anastasią „Tas” Pagonis. Sportsmenka pomogła marce kosmetycznej w opracowaniu specjalnego zestawu produktów dla społeczności niewidomych oraz słabowidzących.
Zestaw nazywa się „Beauty For Every Eye” i zawiera trzy ulubione produkty pływaczki, czyli tusz do rzęs, błyszczącą pomadkę do ust i podkład z SPF. Każdy produkt posiada kod QR, pod którym kryje się nagranie audio autorstwa Pagonis, opisujące dany kosmetyk oraz wskazówki dotyczące wykończenia i aplikacji.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– „Tas” pokazuje piękną magię, która pojawia się, gdy ludzie akceptują siebie, rzucają wyzwanie etykietom i postrzegają bariery jako kamienie milowe. Ona na nowo definiuje nieograniczoność. Jesteśmy w trakcie podróży, aby uczynić piękno jeszcze bardziej dostępnym dla każdego oka, ust i twarzy. „Tas” nadal jest naszą inspiracją, buduje głębsze więzi z naszą społecznością i pokazuje, że wszystko jest możliwe dla elfów – mówi Kory Marchisotto, dyrektor ds. marketingu, elf Beauty.
– Jestem podekscytowana współpracą z elf, marką, która naprawdę ceni pozytywność, inkluzywność i dostępność. Razem podejmujemy kroki, aby zapewnić, że branża kosmetyczna jest przyjazna i inspirująca dla osób o różnych możliwościach – powiedziała Pagonis.
PS Inkluzywny pokaz podczas Copenhagen Fashion Week 2024. Na wybiegu wystąpiła niewidoma modelka
Podczas Copenhagen Fashion Week 2024, w pokazie mody marki Sinéad O’Dwyer, wystąpiła niewidoma modelka.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS2 Marka The Ordinary rezygnuje ze współpracy z celebrytami – stawia na naukę
Marka kosmetyczna The Ordinary chce, by jej komunikacja była prosta i opierała się na nauce. W związku z tym rezygnuje ze współpracy z celebrytami w kampaniach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing