#BeDenim: Marka House w nowej kampanii promuje różnorodność i wspiera organizację charytatywną Fundacja Atalaya

Marka House zaprezentowała nową kampanię, w której stawia na bycie sobą tu i teraz. Towarzyszy jej akcja charytatywna na rzecz Fundacji Atalaya, która wspiera młodych ludzi wchodzących w dorosłe życie.
O autorze
1 min czytania 2020-09-10

Każdy z nas jest wyjątkowy – przekonuje należąca do spółki LPP marka House w swojej nowej kampanii pod hasłem #BeDenim. Dlatego w sesji zdjęciowej promującej kolekcję wzięli udział modele o różnych typach urody. Zdjęcia zostały urozmaicone o hasła, będące manifestem różnorodności.

W ramach kampanii projektanci marki stworzyli specjalne t-shirty w szczytnym celu. Kupując jeden z produktów, wspieramy Fundację Atalaya, której House przekazuje 50% przychodu z koszulek. Zebrane środki zostaną przeznaczone na organizację warsztatów budowania pewności siebie i kursy edukacyjne, które zapewnią młodym ludziom pewny start w samodzielne życie.

PS

W ramach kampanii AW 17 marka House w humorystycznych spotach pokazywała problemy nastolatków “pierwszego świata”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Na początku kwietnia br. zarząd firmy LPP poinformował o obniżeniu swoich wynagrodzeń do symbolicznej złotówki w związku z obecną sytuacją gospodarczą i trudnymi do oszacowania skutkami kryzysu. Na podobny krok zdecydowali się też członkowie rady nadzorczej spółki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się