Każdy z nas jest wyjątkowy – przekonuje należąca do spółki LPP marka House w swojej nowej kampanii pod hasłem #BeDenim. Dlatego w sesji zdjęciowej promującej kolekcję wzięli udział modele o różnych typach urody. Zdjęcia zostały urozmaicone o hasła, będące manifestem różnorodności.
W ramach kampanii projektanci marki stworzyli specjalne t-shirty w szczytnym celu. Kupując jeden z produktów, wspieramy Fundację Atalaya, której House przekazuje 50% przychodu z koszulek. Zebrane środki zostaną przeznaczone na organizację warsztatów budowania pewności siebie i kursy edukacyjne, które zapewnią młodym ludziom pewny start w samodzielne życie.
Zobacz również
PS
W ramach kampanii AW 17 marka House w humorystycznych spotach pokazywała problemy nastolatków “pierwszego świata”.
Na początku kwietnia br. zarząd firmy LPP poinformował o obniżeniu swoich wynagrodzeń do symbolicznej złotówki w związku z obecną sytuacją gospodarczą i trudnymi do oszacowania skutkami kryzysu. Na podobny krok zdecydowali się też członkowie rady nadzorczej spółki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing