Jak powstała idea kampanii „Razem Najlepiej”, z którą startujecie na początku lutego? Do kogo jest ona skierowana?
Dla Castoramy zawsze najważniejsi byli ludzie i relacje między nimi – te rodzinne, przyjacielskie, sąsiedzkie. To właśnie one były i są naszą inspiracją.
Zobacz również
Ideą naszej kampanii jest działać wspólnie – traktujemy to hasło wielopoziomowo. Jest inspiracją dla nas, jako dla organizacji, ale i dla naszych klientów. Chcemy podkreślać jak ważne są relacje międzyludzkie. Chcemy zainspirować Polaków do wspólnych aktywności i spędzania czasu w gronie najbliższych. Od wielu lat Castorama wspiera majsterkowiczów, entuzjastów DIY – wiemy, że wiele remontów, metamorfoz czy też właśnie projektów DIY powstaje wspólnie w domowym zaciszu. Chcemy pielęgnować tę tradycję, ponieważ jest to niezwykle ważne, aby w tak zabieganym świecie, znaleźć czas na wspólne celebrowanie chwil. Nasze hasło odnosi się też do idei Castoramy: być razem – blisko klienta, pomagać mu w wyborach. Od wielu lat w naszych sklepach obecni są doradcy oraz projektanci, którzy służą radą i tworzą ciekawe projekty aranżacyjne dla wnętrz naszych klientów. Wiemy, że nasze działania spotykają się z aprobatą klientów i doceniają to, że w jednym miejscu mogą liczyć na pomoc ekspertów, zorganizować transport i wniesienie zamówionych towarów. Naszym celem jest to, aby być blisko potrzeb, reagować na nie i dawać zapewnienie, że razem z nami oznacza też najlepiej – i to w każdym wymiarze.
Co za pomocą kampanii chcielibyście przekazać swoim obecnym i potencjalnym klientom?
Wspólne działania łączą! Bycie razem: blisko, zaufanie i wspólne wartości budują pozytywne relacje między ludźmi. Rodzina, sąsiedzi i przyjaciele to nasza bezpieczna oaza. Chcemy podkreślić ich rolę w codziennym życiu. Ten z pozoru banał, ma szerokie znaczenie. Chcemy to pokazać w naszej kampanii. Troska o bliskich jest ważna, tak samo ważna, jak troska o planetę. Tylko działanie w duchu #razem, może przynieść długotrwałe skutki. Odpowiedzialność za nasza planetę i świadome wybory to nasz wspólny obowiązek.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Kampania ma komunikować nowe hasło Castoramy. Dlaczego się na nie zdecydowaliście? Co oznacza nowe hasło?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Żyjemy w trudnych czasach, w których kluczowa jest wspólnota – granie do jednej bramki. Jako ludzie, szukamy szczerości, wsparcia, wiarygodności. Chcemy zrozumienia i chcemy się dzielić naszymi radościami, ale i też troskami – i tutaj z pomocą przychodzi rodzina, bliscy, przyjaciele, sąsiedzi.
Naszą firmę tworzą ludzie i nigdy o tym nie zapominamy. Chcemy, żeby Polacy poczuli, że jesteśmy blisko, że motywujemy, wspieramy, inspirujemy. Ale też pomagamy.
Idea wspólnego działania – działania razem – jest nam bardzo bliska. Razem działamy jako organizacja na rzecz planety i razem pomagamy tworzyć piękne wnętrza. Nowe hasło pojawiło się zatem bardzo naturalnie, ponieważ jest odpowiedzią na wyzwania, z jakimi mierzymy się jako społeczeństwo.
W centrum naszych zainteresowań jest człowiek i relacje z nim. To DNA naszej firmy – wspólnota, jakość, pokora, prostota i otwartość. To nasze wartości, którymi się kierujemy każdego dnia.
Castorama jest liderem rynku Dom i ogród oraz produktów skierowanych do specjalistów. Na co obecnie kładziecie nacisk w kwestii rozwoju, innowacyjności i atrakcyjności oferty dla konsumenta, aby dalej utrzymać tę pozycję? Jakie są Wasze obecne kierunki rozwoju?
Castorama to zarówno klient indywidualny, jak i profesjonalny. Dla każdego z nich przedstawiamy ofertę dopasowaną do jego potrzeb, by dostarczyć produkty i usługi na miarę obecnych czasów. Stawiamy mocno na zrównoważony rozwój, wdrażamy nowe funkcjonalności, inwestujemy w nowoczesne technologie, by razem tworzyć lepszą przyszłość #razem.
Oprócz wspomnianej kampanii Razem Najlepiej, jakie jeszcze macie plany na 2023 r.?
Przede wszystkim: dalszy rozwój w obszarach, które sobie wyznaczyliśmy jako Castorama. Najważniejsi dla nas są ludzie i to, co tworzymy – działania te skierowane są na potrzeby Polaków. Od lat dostarczamy rozwiązań, które pozwalają zmieniać wnętrza, tworzyć domy jutra – w tej kwestii nie zwalniamy tempa. Chcemy inspirować, pobudzać do zmian, dawać możliwości! Stale poszerzamy nasze portfolio produktowe, organizujemy akcje promocyjne oraz przygotowujemy ispirujące katalogi tematyczne – jednym z nich będzie oczywiście katalog ogrodowy. Wiemy, że sezon ogrodowy cieszy się dużym zainteresowaniem.
Materiał reklamowy powstały na zlecenie Castorama.