Jak powstała idea kampanii „Razem Najlepiej”, z którą startujecie na początku lutego? Do kogo jest ona skierowana?
Dla Castoramy zawsze najważniejsi byli ludzie i relacje między nimi – te rodzinne, przyjacielskie, sąsiedzkie. To właśnie one były i są naszą inspiracją.
Zobacz również
Ideą naszej kampanii jest działać wspólnie – traktujemy to hasło wielopoziomowo. Jest inspiracją dla nas, jako dla organizacji, ale i dla naszych klientów. Chcemy podkreślać jak ważne są relacje międzyludzkie. Chcemy zainspirować Polaków do wspólnych aktywności i spędzania czasu w gronie najbliższych. Od wielu lat Castorama wspiera majsterkowiczów, entuzjastów DIY – wiemy, że wiele remontów, metamorfoz czy też właśnie projektów DIY powstaje wspólnie w domowym zaciszu. Chcemy pielęgnować tę tradycję, ponieważ jest to niezwykle ważne, aby w tak zabieganym świecie, znaleźć czas na wspólne celebrowanie chwil. Nasze hasło odnosi się też do idei Castoramy: być razem – blisko klienta, pomagać mu w wyborach. Od wielu lat w naszych sklepach obecni są doradcy oraz projektanci, którzy służą radą i tworzą ciekawe projekty aranżacyjne dla wnętrz naszych klientów. Wiemy, że nasze działania spotykają się z aprobatą klientów i doceniają to, że w jednym miejscu mogą liczyć na pomoc ekspertów, zorganizować transport i wniesienie zamówionych towarów. Naszym celem jest to, aby być blisko potrzeb, reagować na nie i dawać zapewnienie, że razem z nami oznacza też najlepiej – i to w każdym wymiarze.
Co za pomocą kampanii chcielibyście przekazać swoim obecnym i potencjalnym klientom?
Wspólne działania łączą! Bycie razem: blisko, zaufanie i wspólne wartości budują pozytywne relacje między ludźmi. Rodzina, sąsiedzi i przyjaciele to nasza bezpieczna oaza. Chcemy podkreślić ich rolę w codziennym życiu. Ten z pozoru banał, ma szerokie znaczenie. Chcemy to pokazać w naszej kampanii. Troska o bliskich jest ważna, tak samo ważna, jak troska o planetę. Tylko działanie w duchu #razem, może przynieść długotrwałe skutki. Odpowiedzialność za nasza planetę i świadome wybory to nasz wspólny obowiązek.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kampania ma komunikować nowe hasło Castoramy. Dlaczego się na nie zdecydowaliście? Co oznacza nowe hasło?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Żyjemy w trudnych czasach, w których kluczowa jest wspólnota – granie do jednej bramki. Jako ludzie, szukamy szczerości, wsparcia, wiarygodności. Chcemy zrozumienia i chcemy się dzielić naszymi radościami, ale i też troskami – i tutaj z pomocą przychodzi rodzina, bliscy, przyjaciele, sąsiedzi.
Naszą firmę tworzą ludzie i nigdy o tym nie zapominamy. Chcemy, żeby Polacy poczuli, że jesteśmy blisko, że motywujemy, wspieramy, inspirujemy. Ale też pomagamy.
Idea wspólnego działania – działania razem – jest nam bardzo bliska. Razem działamy jako organizacja na rzecz planety i razem pomagamy tworzyć piękne wnętrza. Nowe hasło pojawiło się zatem bardzo naturalnie, ponieważ jest odpowiedzią na wyzwania, z jakimi mierzymy się jako społeczeństwo.
W centrum naszych zainteresowań jest człowiek i relacje z nim. To DNA naszej firmy – wspólnota, jakość, pokora, prostota i otwartość. To nasze wartości, którymi się kierujemy każdego dnia.
Castorama jest liderem rynku Dom i ogród oraz produktów skierowanych do specjalistów. Na co obecnie kładziecie nacisk w kwestii rozwoju, innowacyjności i atrakcyjności oferty dla konsumenta, aby dalej utrzymać tę pozycję? Jakie są Wasze obecne kierunki rozwoju?
Castorama to zarówno klient indywidualny, jak i profesjonalny. Dla każdego z nich przedstawiamy ofertę dopasowaną do jego potrzeb, by dostarczyć produkty i usługi na miarę obecnych czasów. Stawiamy mocno na zrównoważony rozwój, wdrażamy nowe funkcjonalności, inwestujemy w nowoczesne technologie, by razem tworzyć lepszą przyszłość #razem.
Oprócz wspomnianej kampanii Razem Najlepiej, jakie jeszcze macie plany na 2023 r.?
Przede wszystkim: dalszy rozwój w obszarach, które sobie wyznaczyliśmy jako Castorama. Najważniejsi dla nas są ludzie i to, co tworzymy – działania te skierowane są na potrzeby Polaków. Od lat dostarczamy rozwiązań, które pozwalają zmieniać wnętrza, tworzyć domy jutra – w tej kwestii nie zwalniamy tempa. Chcemy inspirować, pobudzać do zmian, dawać możliwości! Stale poszerzamy nasze portfolio produktowe, organizujemy akcje promocyjne oraz przygotowujemy ispirujące katalogi tematyczne – jednym z nich będzie oczywiście katalog ogrodowy. Wiemy, że sezon ogrodowy cieszy się dużym zainteresowaniem.
Materiał reklamowy powstały na zlecenie Castorama.