Biedronka opublikowała spot, w którym główną rolę odgrywa celebrytka przypominająca Natalię Janoszek

Biedronka opublikowała spot, w którym główną rolę odgrywa celebrytka przypominająca Natalię Janoszek
Na profilu Biedronki w serwisie TikTok pojawiła się nowa reklama. Odpowiedzi głównej bohaterki filmiku łudząco przypominają te, udzielane przez Natalię Janoszek, która zasłynęła w internecie, głównie za sprawą Krzysztofa Stanowskiego. Biedronka twierdzi, że w spocie występuje fikcyjna postać.
O autorze
1 min czytania 2023-08-30

fot. screen TikTok

Od czasu opublikowania przez Krzysztofa Stanowskiego filmu związanego z historią Natalii Janoszek minął już miesiąc. Celebrytka dotychczas nie odpowiedziała na stawiane jej w nagraniu zarzuty. Falę milczenia przerwała jednak… sieć sklepów Biedronka.

W czwartek, 24 sierpnia br., Biedronka opublikowała na TikToku nowy spot reklamowy, który przedstawia kobietę opowiadającą o tym, że udało jej się zagrać w filmie „Pork Curry Wurst”. Dodaje przy tym, że „poznała światowe gwiazdy”, ale niestety „nie miała czasu ich dokładnie poznać”, bo „przygotowywała się do wielkiej roli”. 

Nietypowa reklama dotyczy niemieckich produktów dostępnych w sklepach sieci.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Już sam wstęp sprawia, że kreacja odnosi się do wypowiedzi Natalii Janoszek. Chodzi na przykład o takie elementy jak tytuł filmu „Pork Curry Wurst”, który przypomina produkcję wspominaną przez Janoszek, czyli „Chicken Curry Law”. Pojawia się również nawiązanie do wyjazdu na festiwal filmowy w Cannes (w spocie Biedronki, festiwal w Curry). 

Internauci, w komentarzach pod filmem, nie mają wątpliwości, że Biedronka sparodiowała postać celebrytki, jednak sieć sklepów nie potwierdza, by była to inspiracja. W środę, 30 sierpnia br., nagranie miało już ponad 32 tysiące polubień oraz 3 miliony wyświetleń. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Aubrey Plaza parodiuje reklamy mleka roślinnego w kampanii od MilkPEP

W najnowszej kampanii MilkPEP, gwiazda serialu „Biały Lotos” promuje markę Wood Milk, która produkuje mleko z drzew. Reklama stanowi parodię roślinnych alternatyw mleka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Druga część GTA w wykonaniu Wisły Płock. Klub piłkarski ponownie odtwarza klimat kultowej gry

Klub kolejny raz stworzył zabawne wideo z udziałem Piotra Tomasika, który w 2022 roku ponownie został piłkarzem Wisły Płock na kolejny sezon. W 2021 roku ta informacja została przedstawiona w mediach w zabawnym 2-minutowym filmie, w którym piłkarz wcielał się w rolę bohatera popularnej gry GTA.