Książkę z kolejnymi przygodami paczki przyjaciół pt. „Gdy jesień nastanie na leśnej polanie, czyli nowe przygody Gangu Słodziaków”, podobnie jak pierwszą część książki, można odebrać za darmo po zebraniu 15 naklejek w ramach akcji Gang Słodziaków lub kupić w atrakcyjnej cenie 9,99 zł/szt.
– Pierwsza część przygód szóstki przyjaciół pt. „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków” odniosła spektakularny sukces. Książka trafiła do rąk ponad pół miliona klientów naszej sieci. Docierały do nas sygnały, że nasi klienci czują niedosyt. Przygotowaliśmy więc nowe, jesienne wydanie opowieści, którą oddajemy w ręce czytelników z nadzieją, że ona także podbije serca klientów sieci Biedronka – mówi Bartłomiej Jarzyna, kupiec odpowiedzialny za ofertę książek w sieci Biedronka.
Zobacz również
„Gdy jesień nastanie na leśnej polanie…” napisała Renata Piątkowska, a ilustracje stworzył Wojciech Stachyra, czyli autorzy poprzedniej części publikacji. Pierwsza książka trafiła już do 560 tys. klientów Biedronki.
Włączenie przez Biedronkę książek jako elementu akcji lojalnościowej ma na celu podkreślenie wagi czytania dzieciom i zachęcenie rodziców do spędzania rodzinnego czasu właśnie w ten sposób.
– Dzieciom nie tylko warto czytać. Dzieciom czytać trzeba!!! A książkę o Gangu Słodziaków, która przenosi nas do miejsca, gdzie królują przyjaźń, wzajemna troska i otwartość na innych, na pewno przeczytam moim wnuczkom – zachęca na okładce książki aktor Wiktor Zborowski, który wcześniej czytał Wieczorynkę Słodziaków – ma ona już ponad 1,87 mln wyświetleń na YT.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W związku z wprowadzeniem do sklepów drugiej części książki o przygodach Gangu Słodziaków w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach dziecięcych od 5 listopada pojawił się spot reklamowy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.