Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Biuro wyraża osobowość firmy. Kreatywne przestrzenie KnowledgeHub

Biuro wyraża osobowość firmy. Kreatywne przestrzenie KnowledgeHub
– W ciekawą przestrzeń biurową, czy mówiąc wprost – fajne biuro – warto inwestować od samego początku. To w końcu po części wizytówka firmy, element budowania jej wizerunku. Tutaj rozmawiamy z klientami, zapraszamy kontrahentów czy współpracowników – mówi Magda Osial-Tyszkiewicz z KnowledgeHub.
O autorze
2 min czytania 2016-09-29

Czytasz właśnie część specjalnego wydania MamStartup pt. „Przestrzenie. O kulturze pracy w polskich startupach i agencjach marketingowych”. Więcej artykułów znajdziesz pod tym adresem.

Kiedy warto inwestować w kreatywną przestrzeń biurową? Kiedy w firmie pojawia się ten moment, w którym powinniśmy zacząć zastanawiać się nad tym, w jakich warunkach pracujemy?

W ciekawą przestrzeń biurową, czy mówiąc wprost – fajne biuro – warto inwestować od samego początku. To w końcu po części wizytówka firmy, element budowania jej wizerunku. Tutaj rozmawiamy z klientami, zapraszamy kontrahentów czy współpracowników, tu prowadzimy często ważne spotkania z równie ważnymi gośćmi. Nasze biuro w pewnym sensie wyraża osobowość firmy, pozycję na rynku, buduje pozytywne skojarzenia, atmosferę pracy czy spotkań. Pojęcie kreatywnej przestrzeni może być rozumiane na wiele sposobów. Moim zdaniem nie muszą świadczyć o niej np. kolorowe meble, hamaki czy Playstation. Czasem wystarczy duża ilość światła w częściach, w których pracownicy spędzają najwięcej czasu, wygodne usytuowanie biurek, sprytne rozlokowanie mebli tak, aby nie zabierały niepotrzebnie przestrzeni czy burzyły harmonii, dużo roślin i zieleni itp. W takich warunkach od razu lepiej się pracuje i rozmawia.

Co daje fajne biuro? Jakie korzyści dla pracowników i pracodawców przynosi?

Myślę, że ciekawie zaaranżowana przestrzeń biurowa niesie za sobą dużo korzyści, zarówno dla pracowników, jak i pracodawcy. Oczywiście każdy członek zespołu ma inne wyczucie estetyczne, ale chyba wiele osób zgodzi się ze mną, że w miejscach generalnie uznawanych za ładne, przyjemniej się pracuje. Na przykładzie mojego zespołu mogę powiedzieć, że ciekawa przestrzeń sprzyja kreatywności, w pewnym sensie również buduje atmosferę miejsca, pomaga się skoncentrować, zebrać myśli. Lepiej skoncentrowany pracownik cieszy więc pracodawcę. Ciekawa i komfortowa przestrzeń biurowa zachęca pracowników również do częstszego bywania w biurze (zamiast home office), a strefy chillout z piłkarzykami, minigolfem pomagają w integracji i zacieśniają więzi z innymi członkami zespołu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kiedy przesadzamy? Co w kreatywnych przestrzeniach naprawdę się przydaje, a co jest tylko dodatkiem?

Wszystko jest kwestią gustu. Myślę jednak, że możemy podać kilka uniwersalnych wskazówek dotyczących przyjaznych przestrzeni. Na pewno warto pamiętać o umiarze – czasami zbyt wiele elementów wystroju rozprasza uwagę czy też przytłacza. Warto również w aranżacji biura nie przesadzać z ilością stylów czy kolorów i być konsekwentnych. Myślę, że warto również oddać przestrzeń w ręce pracowników, którzy sami nadadzą swojemu miejscu pracy indywidualny charakter.

W jaki sposób staracie się zaspokoić potrzeby biurowe pracowników, ułatwić im pracę?

Przede wszystkim staramy się oddać przestrzeń w ręce pracowników – tak, aby każdy zespół mógł nadać swojemu miejscu pracy indywidualny charakter.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poniżej zdjęcia kreatywnych przestrzeni KnowledgeHub:

Magda Osial-Tyszkiewicz
PR Manager w funduszu venture capital KnowledgeHub

W KnowledgeHub odpowiada za prowadzenie działań PR dla 23 spółek funduszu i komunikację wewnętrzną. Siedziba Hubu mieści się w budynku Digital Knowledge Village przy Puławskiej 465, gdzie swoją siedzibę ma większość spółek wspieranych przez fundusz. Z branżą PR i marketingu związana od 8 lat. Wcześniej pracowała w spółkach, działających w obszarze nowych technologii i IT.