Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Biżuteria oraz dekoracje do domu od Marvela i Swarovskiego

Napędzane poczuciem bohaterstwa i odkrywania siebie, Marvel i Swarovski nawiązały współpracę, aby wprowadzić na rynek nową kolekcję biżuterii i dekoracji dla domu.
O autorze
2 min czytania 2023-04-18

Każdy element inspirowany jest ikoniczną postacią z komiksów Marvela, uchwyconą z wyjątkowym savoir-faire i dbałością o szczegóły. Pod każdym kątem mistrzowskie szlify marki Swarovski pokazują ikoniczny wygląd każdego Super Bohatera z niezwykłą autentycznością.

To pierwsza współpraca firmy Swarovski z Marvelem, która dała dyrektor kreatywnej Swarovski, Giovannie Engelbert, szansę na zbadanie atrybutów siły, bohaterstwa i odpowiedzialności za pośrednictwem niezwykłych kryształów marki. Wykorzystując 84-letnie dziedzictwo Marvela i sposób, w jaki jego postacie inspirują wszystkich na całym świecie do odnalezienia bohatera w sobie, ta współpraca pozwala wykorzystać moc i elegancję kryształu w nowy i nieoczekiwany sposób.

– Stan Lee był mistrzem narracji. Dał światu niesamowicie wpływowych i ekscytujących superbohaterów, więc prawdziwym zaszczytem było zagłębienie się w ulubieńców Marvela® i wyrażenie ich indywidualnych cech za pomocą naszych kryształów – mówi dyrektor kreatywna Swarovski, Giovanna Engelbert. 

– Swarovski z dumą związał się z Marvelem, i łączy dwie ukochane marki w kultowej kolekcji biżuterii i dekoracji dla domu. Obie marki mają bogate dziedzictwo, wieloletnią tradycję i są uwielbiane przez klientów na całym świecie – co czyni tę współpracę idealną – dodaje Peter Widmann, szef działu B2B, współpracy i licencjonowania w firmie Swarovski. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zainspiruj swoje alter ego 

Marka Swarovski stworzyła osiem elementów biżuterii, pięć kryształowych figurek kolekcjonerskich oraz zestaw naklejek inspirowanych Super Bohaterami Marvela: Spider-Manem, Czarną Panterą, Kapitan Marvel, Iron Manem i Hulkiem. Każdy olśniewający detal to deklaracja energii i dobroci zaprojektowana, aby uwolnić Twojego wewnętrznego Super Bohatera.

Kolekcje biżuterii i kryształowych figurek Swarovski i Marvel są dostępne online i w sklepach Swarovski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pełna kolekcja Swarovski i Marvel obejmuje:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • SPIDER-MAN

Kultowa maska Spider-Mana jest przedstawiona w formie bransoletki i wisiorka z artystycznie ułożonymi czerwonymi i czarnymi, precyzyjnie wyciętymi kryształami. Do kolekcji dołączają dwie kryształowe figurki Spider-Mana w kolorze niebieskim i czerwonym. Jedna z nich posiada 955 faset i przedstawia Super Bohatera w pozie unoszącej pajęczynę, a druga wykonana jest z 36 500 błyszczących kryształów, które uwieczniają Spider-Mana w ikonicznej pozie odwróconej do góry nogami na nowojorskiej latarni. Wykonanie tego limitowanego dzieła zajęło 243 godziny.

  • CZARNA PANTERA

W hołdzie dla króla Wakandy zestaw biżuterii z kryształową Czarną Panterą przywołuje wakandyjskiego ducha innowacji, w tym pierścionek z żywym motywem, realistyczny wisiorek 3D osadzony na długim łańcuszku oraz inspirowany maską wisiorek ozdobiony fioletowymi kryształami . Elegancka kolekcjonerska kryształowa figurka Czarnej Pantery nosi swój legendarny kostium, który jest fachowo wykonany z 649 faset.

  • KAPITAN MARVEL

Kobieca siła uczczona przez olśniewający wielokolorowy pierścień przedstawiający ikoniczny emblemat kosmicznej mocy, odwagi i światła Kapitan Marvel. Gotowa do startu Kapitan Marvel jest przedstawiona jako limitowana kryształowa figurka wykonana z 10 000 kryształów.

  • IRON MAN

Wszechstronna biżuteria, która pełni funkcję wisiorka 3D i broszki, przekazuje inspirującą energię Iron Mana, podczas gdy kryształowa figurka Iron Mana, szlifowana z 723 faset, ożywia postać na poziomie innowacyjnego kunsztu, z którego Tony Stark byłby dumny.

  • HULK

Hulk wkracza do kolekcji z ognistą pięścią z zielonych kryształów umieszczoną na pozłacanej bransoletce, podczas gdy jego kryształowa figurka, fachowo wycięta z 578 faset ukazuje dokładne szczegóły charakterystycznych mięśni i niesamowitej siły bohatera.

PS Coca-Cola z limitowaną linią napojów i atrakcjami dla fanów Marvela

Coca-Cola, wraz The Walt Disney Company, stworzyły w Polsce kampanię „The Multiverse Awaits – Coca-Cola and Marvel”. Celem największej jak dotąd współpracy obu marek było podniesienie poziomu rozrywki w domu. Na konsumentów czekała specjalna linia napojów, a także wiele atrakcji w aplikacji CokeApp.

PS 2 W FIFA 23 piłkarze będą superbohaterami. To efekt współpracy EA Sports z Marvelem

EA Sports i Marvel Entertainment podjęli współpracę, w ramach której do gry trafiły specjalne karty FUT. Grafiki przedstawiały znanych piłkarzy w strojach inspirowanych postaciami z komiksów Marvela.