Z okazji Black Friday, który w tym roku przypada 29 listopada, zebraliśmy najciekawsze akcje i promocje, które mogą zainteresować marketerów i osoby pracujące w obszarze e-commerce. Sprawdź, co przygotowały GetResponse, ClickMeeting, Gadu-Gadu, IdoSell i inni.
ClickMeeting: dowolny plan miesięczny ze zniżką do 40%
Z okazji Czarnego Piątku ClickMeeting zachęca do zakupu dowolnego planu miesięcznego w atrakcyjnej cenie. Na nowych klientów czeka rabat w wysokości 40% od cen regularnych na pierwszy miesiąc użytkowania.
Euroflorist zachęca do wysyłania bukietów-niespodzianek
Internetowa kwiaciarnia Euroflorist zachęca do wzmocnienia relacji z bliskimi, a pomóc w tym ma Black Friday. Od 25 listopada do 2 grudnia w Polsce, a także na terenie Holandii, Niemczech, Szwecji i Wielkiej Brytanii, klienci Euroflorist mogą cieszyć się 15% rabatu na bukiety, które warto wysłać rodzinie lub przyjaciołom. Szczegóły oferty TUTAJ.
Gadu-Gadu: 30% rabatu na wybrane usługi
Do 29 listopada br. z rabatem 30% można zarejestrować własny, niski nr GG, nawet 3-cyfrowy, który łatwo można zapamiętać i posługiwać się w nim w kontakcie z innymi. To oferta szczególnie atrakcyjna dla tych, którzy z Gadu-Gadu korzystają na przykład do budowania sieci kontaktów zawodowych.
Link do oferty znajdziesz TUTAJ.
GetResponse: rabaty do 40%
Z okazji Black Friday kupisz narzędzie marketingowe ze zniżką do 40%. Tworzenie landing page, wysyłanie newsletterów bez limitu, prowadzenie webinarów na żywo i wiele więcej – oto co umożliwi czarnopiątkowa oferta GetRespose. Szczegóły TUTAJ.
IdoSell: Abonament tańszy o 10% przez cały rok i aktywacja sklepu tylko za 1 zł
Czarnopiątkowa promocja IdoSell obejmuje 10-procentowy rabat na zakup planu abonamentowego na pierwszy rok. Aby zamówić ofertę, wystarczy wypełnić formularz na stronie internetowej i poczekać na kontakt ze strony konsultanta.
Szczegóły oferty znajdziesz TUTAJ.
Marketing Masters: Kurs Performance Marketingu
Trzy ścieżki nauki zagadnień dotyczących performance marketingu czekają na tych, którzy zdecydują się na zakup kursu od Marketing Masters. Z okazji Black Friday dostęp do subskrypcji i 50 godzin stale poszerzanych lekcji dostępny jest z 50% rabatem. Sprawdź ofertę TUTAJ.
Ogólnopolski Operator Oświaty x Learnetic: „Taki tydzień, że OOO!”
W dniach 22-29 listopada 2024 roku można wziąć udział w inicjatywie, która odmienia Black Friday na lepsze. „Taki tydzień, że OOO!” to akcja charytatywna wspierająca przedszkolnych i szkolnych psychologów w 69 placówkach w całej Polsce. 20% zysków z każdego sprzedanego w tym tygodniu zestawu do nauki programowania w Pythonie pozwoli na zakup pomocy do realizacji zajęć i terapii z dziećmi. Więcej informacji TUTAJ.
SEM House: atrakcyjne bonusy dla nowych klientów
Agencja SEM House przygotowała promocje dla nowych klientów. Ze wszystkich opcji można skorzystać do 30 grudnia br.
- 1000 zł rabatu na analizę konkurencji,
- profesjonalny audyt SEO 40% taniej,
- konsultacja SEO 50% taniej / pierwsza godzina konsultacji SEO za darmo,
- 2 miesiące obsługi kampanii Google Ads za darmo przy umowie na min. 6 miesięcy,
- pozycjonowanie – pierwszy miesiąc obsługi gratis przy umowie na min. rok,
- 50% rabatu na content plan na bloga firmowego,
- kompleksowy audyt wizytówki Google za jedyne 100 zł,
- dla pierwszych 29 osób godzina konsultacji SEO za darmo.
Więcej informacji TUTAJ.
SEMSTORM: dowolny roczny pakiet za pół ceny
Black Week to okazja, by roczny pakiet SEMSTORM kupić za 50% ceny. Oferta ważna jest tylko do 6 grudnia 2024 roku.
Szczegóły znajdziesz TUTAJ.
SENUTO: pakiet na 12 miesięcy do -50%
Zarówno nowi użytkownicy, jak i osoby przedłużające lub zwiększających pakiet mogą w dniach 25 listopada-8 grudnia br. skorzystać z oferty przygotowanej na Black Friday przez SENUTO.
Zniżki automatycznie naliczają się w koszyku, bez konieczności podawania kodu. Szczegóły oferty znajdziesz TUTAJ.
SEO Vibes Summit’25: promocyjne ceny biletów
Kup bilet Platinum lub Gold na SEO Vibes Summit’25 (27-31 maja 2025 w hotelu Nosalowy Dwór Resort & SPA**** w Zakopanem) w wyjątkowej cenie. W ramach akcji Black Weeks te dwa pakiety będą dostępne taniej aż o 20%. Więcej informacji TUTAJ.
SHOPER: promocje dla obecnych i nowych klientów
Z okazji Black Friday twórcy oprogramowania do sklepów internetowych przygotowali zestaw promocji zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów.
Oferta dla obecnych użytkowników
Szczegóły promocji TUTAJ.
Oferta dla nowych użytkowników
Szczegóły promocji TUTAJ.
SMSAPI: 18% więcej SMS-ów
SMSAPI z kodem „18BLACK2024″ oferuje aż 18% więcej SMS-ów dla nowych użytkowników. Wystarczy zarejestrować się za darmo na platformie i podczas pierwszego doładowania wpisać kod promocyjny. Promocja jest ważna do 30 listopada 2024 i dotyczy pierwszego doładowania konta SMSAPI o wartości od 200 do 2000 zł.
Szczegóły oferty na Black Friday znajdziesz TUTAJ.
WHITEPRESS: zniżki i cashbacki
Z okazji Black Friday WHITEPRESS oferuje zniżki na usługi influencer marketingu:
- 15% zniżki dla nowych klientów – z kodem INFLU15,
- 10% zniżki dla aktualnych klientów – z kodem INFLU10,
- 50% zniżki na wszystkie pakiety w wyszukiwarce influencerów – z kodem BLACK50.
Dostępna jest również usługa 10% cashbacku za zamówienia w Black Weeks z kodem BF10:
- link insertion,
- linkowanie tier 2,
- gwarancję trwałości 36 miesięcy.
Szczegóły oferty dostępne są TUTAJ.
*W ramach cashbacku można otrzymać aż do 20 tys. zł netto.
Y&LOVERS: raport GenZ InZight Map
Jeśli chcesz sprawdzić, jakie wyzwania czekają na młode pokolenia albo czym kierują się przedstawiciele GenZ przy dokonywaniu codziennych wyborów, skorzystaj z oferty Y&LOVERS na Black Friday.
Szczegóły oferty TUTAJ.