fot. ketchupormakeup.com
Rihanna na przestrzeni ostatnich lat skupiła się na rozwoju własnego brandu odzieżowego Savage x Fenty oraz marki kosmetycznej Fenty Beauty. Niedawno piosenkarka i bizneswoman nawiązała współpracę z MSCHF, aby do kolekcji kosmetyków sygnowanych własnym nazwiskiem dołączyć nową paletę o nazwie „Ketchup or Makeup?”.
Zobacz również
W pudełku kryje się 6 małych saszetek, przypominających sos pomidorowy z popularnych sieci typu fast food. Co istotne, zawartość każdej z nich pozostaje niespodzianką – niektóre zwierają czerwony błyszczyk do ust Fenty Beauty, a inne – zwyczajny ketchup. Cały zestaw można nabyć na stronie ketchupormakeup.com w cenie 25 dolarów.
Wyświetl ten post na Instagramie
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Daniel Greenberg, współzałożyciel MSCHF, zapewnia, że w każdym opakowaniu znajdzie się zarówno kilka sztuk sosu, jak i kosmetyku. Mimo to nowy produkt z serii Fenty Beauty wyraźnie podzielił fanów piosenkarki. „Ketchup or Makeup?” przez niektórych jest oceniany jako oryginalny i zaskakujący koncept, podczas gdy znaczna część konsumentów uważa go za „przekroczenie pewnych granic”. Internauci kwestionują również jakość kosmetyku zamkniętego w nieszczelnym i niehigienicznym opakowaniu.
@madeleinecwhite What sick individual thought of this i just wanna talk #ketchupormakeup ♬ Anxiety Is My Boyfriend – Haven
To nie pierwszy raz, kiedy produkt tworzony przez MSCHF wywołuje falę krytyki. W minionym roku kolektyw artystów z Brooklynu wypuścił 666 par butów „Satan shoes”, które były „satanistyczną” przeróbką modelu Air Max 97. W efekcie marka Nike pozwała MSCHF za naruszenie znaku towarowego oraz nieautoryzowaną sprzedaż obuwia sportowego brandu.