Pierwsze salony manicure, które korzystają z aplikacji Booksy Biz mogą dokonywać zakupów na platformie już od 9 maja 2024 roku. W następnej kolejności nowy marketplace B2B otworzy się również na kolejne kategorie zakupowe, jak produkty do stylizacji włosów, kosmetyka czy make-up.
Usługa premierowo zostanie uruchomiona w Polsce, a docelowo również na kolejnych rynkach, takich jak Stany Zjednoczone, Hiszpania, Francja czy Wielka Brytania.
– Szukaliśmy partnera, który podobnie jak my widzi potencjał w digitalizacji branży i dostrzega korzyści z dostępu do największej liczby salonów w jednym miejscu. Dzięki nowemu rozwiązaniu salony beauty będą mogły zamawiać produkty niezbędne w ich codziennej pracy bezpośrednio przez naszą aplikację – powiedział Przemek Barszcz, Country Manager Booksy Polska.
– Pierwszeństwo w dotarciu z naszą ofertą do bazy Booksy otwiera nam możliwość wyprzedzenia konkurencji i jestem pewny, że ugruntuje naszą pozycję eksperta i innowatora rynku produktów do stylizacji paznokci. Jeśli współpraca okaże się sukcesem, rozszerzymy ją na inne europejskie rynki – dodał Przemysław Rączka, prezes Nesperty, właściciela marki Semilac.
Nowy marketplace B2B dla branży beauty
Platforma Zakupy, czyli nowy marketplace B2B skierowany do branży beauty, daje dostawcom możliwość umieszczenia w nim aktualizowanego na bieżąco katalogu produktów, dostępnego automatycznie dla tysięcy salonów korzystających z Booksy Biz. Ponadto platforma umożliwia zamawianie produktów na podstawie stanów magazynowych i prognozy zużycia w oparciu o wizyty zaplanowane w kalendarzu salonu.
Kompleksowy system 360° do zarządzania biznesem
Booksy Biz to aplikacja i strona WWW, udostępniająca wirtualny kalendarz, który umożliwia rezerwacje online, zarządzanie biznesem, w tym pracownikami i stanami magazynowymi, a także rozbudowane narzędzia marketingowe wraz z usługą Booksy Boost, która umożliwia pozyskiwanie nowych klientów.
– Obecny proces sprzedaży i dystrybucji produktów jest rozproszony między kanały tradycyjne i online. Jesteśmy przekonani, że koncentracja procesu zakupowego, zarządzania produktami oraz sprzedaży i rozliczeń w jednym miejscu będzie wygodnym i atrakcyjnym rozwiązaniem dla tysięcy usługodawców. Tym samym Booksy Biz stanie się kompleksowym systemem 360° do zarządzania biznesem – powiedział Konrad Howard, współzałożyciel Booksy.
Więcej informacji na stronie zakupy.booksy.com
Od lewej: Przemek Barszcz (Country Manager Booksy Polska), Przemysław Rączka (Prezes Semilac), Konrad Howard (Co-founder i Chief Innovation Officer Booksy)
Artykuł sponsorowany, powstał we współpracy z Booksy.
Zdjęcia: mat. pras.