Bracia Kacperczyk zostali ambasadorami marki Carrera

Carrera, marka okularów będąca od 1956 roku synonimem pionierskiego wzornictwa i wyjątkowej jakości, wybrała braci Kacperczyk na Ambasadorów Marki w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2023-06-05

Bracia Kacperczyk mają unikalny styl, eklektyczne podejście do muzyki i charyzmatyczne teksty, które rezonują z mentalnością nowego pokolenia indywidualistów. Perfect match do marki, która od lat celebruje niezależność, i która była głównym bohaterem sportu, od międzynarodowej sceny wyścigów Formuły 1 aż po stoki narciarskie, ochraniając oczy międzynarodowych gwiazd muzyki i filmu.

Maciek i Paweł Kacperczyk to młodzi indywidualiści, którzy pozostają wierni sobie i nie podążają za innymi. Ich styl, prosty, ale i zniuansowany, również idealnie wpisuje się w wizję marki Carrera i jej kampanii #DriveYourStory. Również muzycznie: bracia tworzą muzykę, która jest powiewem świeżego powietrza na polskiej scenie muzycznej: duet wykazuje dużą twórczą swobodę, eksperymentując z różnymi gatunkami muzycznymi i łącząc różnorodne wpływy, od new-schoolowego rapu aż po wibrujący surf rock, a nawet rozmarzony shoegaze. Odwaga w wyrażaniu siebie i niezależny charakter są odzwierciedleniem DNA marki Carrera.

– Uważamy, że w dzisiejszych czasach twórczość sama się nie obroni. Liczą się również osoby, które za nią stoją, ich wygląd, poglądy, sposób wypowiedzi. Okulary to bardzo wdzięczne akcesoria. W modelach marki Carrera czujemy się świetnie, dlatego zdecydowaliśmy się na tę współpracę – powiedzieli bracia Kacperczyk w wywiadzie dla Vogue.

Bracia Kacperczyk są częścią globalnej kampanii Carrera #DRIVEYOURSTORY, która dosłownie oddaje etos marki: przejąć stery własnej historii. Żyć naprawdę, według własnych zasad i robić to, co kocha się najbardziej to najlepszy sposób na pełne przeżycie każdego dnia. Na własnych zasadach. Bracia Kacperczyk dołączają do globalnej kampanii marki, w której udział biorą utalentowani artyści pełni pasji i gotowi do życia na pełnych obrotach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Bracia Kacperczyk w nowej kampanii Grant’s „Ekipa na Życie”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka Grant’s prezentuje kolejną odsłonę kampanii „Ekipa na Życie” wraz z udziałem utalentowanych, młodych muzyków – braci Kacperczyk, którzy podbijają serca polskiej sceny muzycznej. Ta ekscytująca współpraca ukazuje siłę kolektywności i współdziałania, ponieważ razem możemy więcej!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się