Dodatkiem do „narodzinowego burgera” powinny być, oczywiście, frytki, o czym Burger King w Wielkiej Brytanii nie zapomina. W kampanii „Bundles of Joy” wykorzystano autentyczne zdjęcia kobiet, które właśnie zostały matkami i poprosiły Burger Kinga o przysłanie burgera i frytek. Precyzyjny czas, w którym mamy otrzymały zamówienie, został umieszczony na każdym zdjęciu. To nawiązanie do informacji o chwili narodzin dziecka, zwyczajowo zapisywanych na szpitalnych bransoletkach matki i malucha.
Zobacz również
Twórcy akcji czerpali inspirację z treści zamieszczanych na forum dla mam Mumsnet. Nie brakuje na nim m.in. postów opowiadających o emocjach towarzyszących kobietom podczas spożywania pierwszego posiłku po porodzie i o żywieniowych zachciankach młodych mam.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania „Bundles of Joy” wystartowała 26 września, czyli w dniu, w którym według badań w Wielkiej Brytanii rodzi się najwięcej dzieci. Dodatkowo, specjalnie w związku z akcją, na jeden dzień (26 września) w Londynie uruchomiono infolinię The Grill Line. Za jej pośrednictwem można było zamówić kanapkę Whopper z Burger Kinga (oraz „najlepsze uczucie na świecie”) dla matek, które właśnie urodziły – prosto do szpitalnych łóżek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: YouTube
PS Najlepsze kampanie o macierzyństwie okiem branżowych mam, cz. 2
Które reklamy związane z postacią mamy zapadły w pamięć przedstawicielkom branży marketingu, które mają dzieci? Obok jakich kreacji po prostu nie możesz przejść obojętnie? Poprosiliśmy mamy z branży marketingowej, aby podzieliły się z nami swoimi ulubionymi reklamami.