Która kobieta nie lubi otrzymywać kwiatów? Może w tym roku warto otworzyć się na bardziej innowacyjną propozycję? Bukiety LEGO biją rekordy popularności, co potwierdza sprzedaż tysięcy zestawów w sklepach Carrefour. Niech Dzień Kobiet, przez niektórych nazywany reliktem przeszłości, stanie się ponownie okazją do radosnego świętowania, a termin „sztuczne kwiaty” zyska zupełnie nowe, pozytywne znaczenie.
Flagowe sklepy Carrefour udostępniły część swojej przestrzeni na prawdziwe, zaczarowane ogrody LEGO. Klienci mogą odwiedzać wyjątkowe aranżacje, które przybrały formę kwiaciarni z klocków. Strefy LEGO Garden są wyposażone w wózki botaniczne, displaye w formie drewnianych skrzynek oraz pergole z widocznym logo LEGO. Dodatkowo, ławki ogrodowe umieszczone w tych przestrzeniach są idealnym miejscem do wykonania pamiątkowych zdjęć.
Zobacz również
Najtańszy zestaw klocków, który pozwoli złożyć własnoręcznie wyjątkowy bukiet, będzie dostępny w cenie 59,99 zł. To idealna propozycja dla tych, którzy chcą w oryginalny i kreatywny sposób wyrazić swoje uczucia w Dniu Kobiet.
– Oferując naszym klientom możliwość wręczenia bukietu z klocków LEGO, chcemy pokazać, że Dzień Kobiet to doskonała okazja do świętowania w oryginalny i kreatywny sposób. Z dala od tradycyjnych prezentów, jak rajstopy czy goździki, chcemy zaproponować coś, co nie tylko jest piękne, ale również pozwala na wspólne spędzenie czasu, budując wspomnienia. Bukiet z klocków LEGO to prezent, który mówi więcej – zachęca do twórczości i dzielenia się radością, a także współpracy przy wspólnym układaniu zestawów – mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński Dyrektor Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych z Carrefour Polska.
Kwiaciarnie LEGO znajdują się w sklepach: Galeria Wileńska (Warszawa), Galeria Arkadia (Warszawa), Centrum Handlowe Targówek (Warszawa), Park Handlowy Zakopianka (Kraków), Centrum Handlowe Borek (Ostrzeszów), Centrum Handlowe Aleja Bielany (Wrocław), Galeria Morena (Gdańsk), Galeria Nowe Bielawy (Toruń), Forum Gliwice, Galeria Posnania (Poznań).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS „Ladies First”: Answear symbolicznie zwraca uwagę na lukę płacową. Wprowadza różne zniżki na ofertę dla kobiet i dla mężczyzn
Z okazji Dnia Kobiet Answear.com już po raz drugi wprowadziło obniżkę pomyślaną tak, by symbolicznie zniwelować różnicę w zarobkach kobiet i mężczyzn.
PS2 „Mów o tym głośno i świeć przykładem”. Avon zwraca uwagę na bezpieczeństwo kobiet
Dzień Kobiet to nie tylko okazja do celebrowania, ale także moment, by spojrzeć codzienne wyzwania kobiet. Najnowsze badanie Avon „Równe szanse dla kobiet 2024” jasno wskazuje, że aż 65 proc. z nich nie czuje się bezpiecznie, wychodząc wieczorem z domu. W ramach akcji „Mów o tym głośno i świeć przykładem” powstał specjalny zestaw kosmetyków.