„Casa De Carne” to krótkometrażowy film autorstwa Dustina Browna, który w 2018 roku zdobył statuetkę Tarshis Short Film Awards. W materiale pokazano fikcyjną restaurację, w której klienci sami muszą zabić zwierzę, zanim trafi ono na ich talerze.
Jak tłumaczy sam twórca filmu, jego celem było pokazanie cierpienia przez jakie przechodzą zwierzęta na rzecz branży spożywczej i gastronomicznej. Tym samym Brown chciał zmusić społeczeństwo do refleksji nad swoimi wyborami żywieniowymi.
Zobacz również
Film został zrealizowany we współpracy z amerykańską organizacją Last Chance for Animals.
PS
Na początku stycznia br. w sieci wegetariańskich restauracji Krowarzywa ruszyła kampania „Ty syty i krowa żywa”. Akcja ma promować pyszny smak miesiąca − #BezJurex. Krowarzywa przekaże 10% ze sprzedaży burgera na rzecz Fundacji Zwierzęca Polana, której podopieczny był inspiracją do powstania nazwy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing