Content ma olbrzymi wpływ na wzrost twojej marki i tworząc jej strategię nie możesz o tym zapomnieć. Jednak jaki content jest dla konsumenta najważniejszy? Tego dowiesz się w bezpłatnym webinarze, który przygotowaliśmy we współpracy z Filipem Beźnickim ze Stratosfery – ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!
Dzięki webinarowi:
- Poznasz dwie główne teorie wzrostu marek i zrozumiesz, jaką rolę odgrywa content w każdej z nich;
- Zrozumiesz, co jest kluczowe w budowaniu komunikatu do konsumenta i dzięki czemu marka wygrywa;
- Dowiesz się, o czym nie możesz zapomnieć tworząc strategię marki i komunikacji, aby konsument wybrał ciebie, a nie konkurencję.
Wszystkie analizy, które zobaczysz zostaną na modelu, DYLEMATA™, służącemu Stratosferze do opracowywania strategii jej klientów.
Zobacz również
Dla kogo?
- Dla każdego kto odpowiada za marketing i zajmuje się marką i kontentem w swojej organizacji.
- Dla każdego kto chce zrozumieć, co będzie ważne dla konsumenta w ciągu najbliższych 2-3 lat.
- Dla tych, którzy chcą zrozumieć jak odpowiednio interpretować dominujące teorie marketingowe (między innymi „How Brands Grow?” Byrona Sharpa i Jenni Romaniuk) i budować skuteczną komunikację dla swoich marek.
- Dla tych, którzy chcą się zainspirować i zobaczyć kilka ciekawych case-study być może w nowym świetle.
Bezpłatny webinar będzie mieć miejsce 12 stycznia o godz. 10:00 na platformie ClickMeeting. Liczba miejsc ograniczona.
Zarejestruj się za pomocą tego formularza
Poznaj naszego prelegenta
Filip Beźnicki, Partner Zarządzający w Stratosferze
Od 15 lat zajmujący się budowaniem marek, pracując w tym czasie dla największych reklamodawców na rynku: między innymi P&G, Coca-Cola, czy IKEA i wielu innych. Szerokie doświadczenie zawdzięcza pracy strategicznej zarówno w agencjach mediowych, jak i kreatywnych. Wielokrotny prelegent na FORUM IAB, gdzie tezy z jego prezentacji inspirują gorące dyskusje na rynku (ostatnio na tapetę wzięty został Byron Sharp i jego „How Brands Grow?”). Juror w konkursach branżowych: MIXX (w Polsce, Bułgarii, Rumunii), czy Innovation; kampanie, za które odpowiadał wielokrotnie zdobywały nagrody Effie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing