Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

„Ciche godziny” codziennie w sklepach Leroy Merlin Polska

„Ciche godziny” codziennie w sklepach Leroy Merlin Polska
Od 1 lutego 2024 roku Leroy Merlin Polska wprowadza „ciche godziny” każdego dnia. To rozwiązanie nie tylko dla klientów, którzy będą mogli w bardziej komfortowych warunkach robić zakupy w sklepach, ale także dla pracowników, którym brak muzyki czy komunikatów handlowych umożliwi spokojniejszą pracę.
O autorze
1 min czytania 2024-02-01

Dotychczas w 78 sklepach sieci Leroy Merlin w Polsce „ciche godziny” obowiązują:

  • we wszystkie dni tygodnia w godzinach 10:00-12:00,
  • oraz dodatkowo w poniedziałki od 18:00 do 20:00.

Dla przypomnienia, w połowie listopada 2023 roku sieć wprowadziła „ciche godziny” w swoich sklepach dwa razy w tygodniu. Rozwiązanie spotkało się z pozytywnym odbiorem ze strony klientów, jak i pracowników, stąd rozszerzenie obowiązywania „cichych godzin” na wszystkie dni tygodnia.

fot. Materiały prasowe Leroy Merlin Polska

– „Ciche godziny” to modelowy przykład inicjatywy pracowniczej, która ściśle wpisuje się w nasze działania związane z odpowiedzialnością społeczną i środowiskową. Ludzie — w tym w szczególności pracownicy i klienci — są dla nas najważniejsi. Dlatego wciąż wspólnie pracujemy na rzecz tworzenia bezpiecznego, komfortowego miejsca pracy i przestrzeni przyjaznej różnorodnym klientom — podkreśla Jacek Hutyra, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju / ESG Leroy Merlin Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Ciche godziny” to coraz powszechniejsze rozwiązanie, które obowiązuje w wielu sieciach handlowych, jednak w nielicznych sklepach można zrobić zakupy w ciszy codziennie. Leroy Merlin Polska, jako jedyna firma z branży DIY, wprowadza to udogodnienie 7 dni w tygodniu, co jest wynikiem ciągłej pracy nad pozytywnymi doświadczeniami klientów i pracowników.

Słuchaj podcastu NowyMarketing