„Czas wezwać posiłki”: Coca-Cola i Glovo wspólnie wspierają potrzebujących

„Czas wezwać posiłki”: Coca-Cola i Glovo wspólnie wspierają potrzebujących
Ruszyła akcja Glovo i Coca-Coli, której celem jest pomoc tym, którzy najbardziej tego potrzebują. W ramach wspólnych działań organizatorzy przekażą równowartość jednego posiłku za każdy zakupiony w aplikacji Glovo napój Coca-Cola, Fanta, Sprite lub Cappy.
O autorze
1 min czytania 2025-11-03

Wszystkie zebrane fundusze zostaną przekazane na rzecz wsparcia osób objętych pomocą przez Federację Polskich Banków Żywności.

– Dzięki współpracy z Glovo i Federacją Polskich Banków Żywności możemy wspólnie sprawić, by posiłki trafiły tam, gdzie są najbardziej potrzebne. To wyjątkowa inicjatywa, dzięki której każdy zakup napoju staje się gestem solidarności i realnego wsparcia – mówi Katarzyna Borucka, dyrektorka ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

Aby dołączyć do akcji, wystarczy wykonać kilka prostych kroków. W okresie od 3 do 30 listopada 2025 roku należy złożyć w Glovo zamówienie zawierające napój marki Coca-Cola, Fanta, Sprite lub Cappy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dołącz do akcji, wesprzyj potrzebujących

  1. Najpierw trzeba zalogować się do aplikacji Glovo (można ją pobrać w sklepie App Store lub Google
    Play).
  2. Następnie należy dodać do wirtualnego koszyka dowolny napój marki Coca-Cola, Fanta, Sprite lub Cappy.
  3. Ostatni krok to złożenie i opłacenie zamówienia w dowolnej restauracji lub sklepie partnerskim.

– Jesteśmy dumni, że możemy uczestniczyć w tej inicjatywie razem z systemem Coca-Cola i Federacją Polskich Banków Żywności. Każde zamówienie złożone w naszej aplikacji przyczynia się do wsparcia osób potrzebujących, które zyskują realną pomoc – tłumaczy Alicja Wirkowska, Brand Ads Lead w Glovo.

Wszystkie działania prowadzone będą do 30 listopada 2025 roku lub do momentu wyczerpania dostępnych środków. Więcej informacji na temat akcji znajdziesz TUTAJ >>

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Drugie życie plecaków Glovo. Ubrania do Oddania i Fundacja Splot Słoneczny tworzą z nich maty dla schronisk