TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Dama z łasiczką”, „Stańczyk” i technologia: kampania Plusa inspirowana malarstwem

„Dama z łasiczką”, „Stańczyk” i technologia: kampania Plusa inspirowana malarstwem
Plus rusza z nową kampanią reklamową, która łączy sztukę z najnowocześniejszymi narzędziami AI. Zakotwiczone w kulturze sytuacje przybliżają ludzki aspekt technologii, która pomaga w codziennym życiu. Inspirowane słynnymi dziełami malarstwa („Damą z łasiczką”, „Stańczykiem”) spoty promują nową ofertę firmy.
O autorze
1 min czytania 2025-03-12

Pierwszy spot to współczesna interpretacja obrazu Leonarda da Vinci – „Dama z łasiczką” (bądź gronostajem). Drugi natomiast to nowoczesna wersja dzieła Jana Matejki pt. „Stańczyk”. Bohaterowie korzystają z najnowszego narzędzia, jakie oferuje im Samsung Galaxy S25 Ultra – opartego o sztuczną inteligencję asystenta głosowego, który w tym wypadku pomaga im przy nauce do egzaminu oraz planowaniu czasu wolnego.

Spoty wspierają dostępną w Plusie ofertę, która zapewnia użytkownikom 250 GB internetu, ponad 1000 zł oszczędności w miesięcznych opłatach w skali roku oraz 500 zł zwrotu w gotówce z bankomatów Euronet od Plusa przy zakupie tytułowego telefonu.

Dzięki AI, na modelu telefonu Samsung Galaxy S25 można płynnie realizować codzienne zadania bez konieczności pisania – wystarczy słowne polecenie. Zrealizowana in-house przez Plusa kampania obecna jest w telewizji, internecie oraz nośnikach elektronicznych OOH.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia: mat. pras.

PS „Stańczyk” w popkulturze, czyli dzieło Jana Matejki w Luwrze i na okładce winyla Lady Gagi

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się