David Beckham rusza do walki z malarią. Założył fundację i stworzył spot, który niejednego z nas przyprawi o ciarki

David Beckham rusza do walki z malarią. Założył fundację i stworzył spot, który niejednego z nas przyprawi o ciarki
Każdego roku diagnozuje się malarię 220 mln osób. Choć choroba kojarzona jest z odległym rejonem Afryki, może dotknąć każdego z nas. Dlatego David Beckham rusza i zachęca do walki z komarami w ramach kampanii „Malaria must die”!
O autorze
0 min czytania 2018-02-26

Fundacja Malaria No More ma za zadanie podnieść świadomość mieszkańców Wielkiej Brytanii na temat malarii i przeciwdziałania tej śmiertelnej chorobie. We współpracy z Ridleyem Scottem i agencją R/GA Creative powstał spot, w którym piłkarz atakowany jest przez komary. Mimo że zamknięty jest w przeźroczystym, sterylnym pudełku, jego wnętrze jest śmiercionośne. Oglądając spot, mieliśmy ciarki!

PS

Piłkarz mocno angażuje się w kampanie, które niosą ze sobą pomoc. W bardzo ciekawy sposób wsparł akcję UNICEF, która porusza kwestię przemocy fizycznej, seksualnej i emocjonalnej w domach i szkołach. Takie przejawy agresji zostają w głowach dzieci jako znaki, których nie da się usunąć. Zobaczcie:

PS2

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A jeśli chcecie zobaczyć spoty i kampanie poruszające kwestię społeczne, sprawdźcie nasze cykle:

przemoc domowa

Słuchaj podcastu NowyMarketing

przemoc na tle seksualnym;

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

przemocy wobec dzieci