Fundacja Malaria No More ma za zadanie podnieść świadomość mieszkańców Wielkiej Brytanii na temat malarii i przeciwdziałania tej śmiertelnej chorobie. We współpracy z Ridleyem Scottem i agencją R/GA Creative powstał spot, w którym piłkarz atakowany jest przez komary. Mimo że zamknięty jest w przeźroczystym, sterylnym pudełku, jego wnętrze jest śmiercionośne. Oglądając spot, mieliśmy ciarki!
PS
Zobacz również
-
„Legal Tracks”: Kwai zmienia zasady użytkowania w piosenki i sprawia, że zostają zapamiętane
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
Piłkarz mocno angażuje się w kampanie, które niosą ze sobą pomoc. W bardzo ciekawy sposób wsparł akcję UNICEF, która porusza kwestię przemocy fizycznej, seksualnej i emocjonalnej w domach i szkołach. Takie przejawy agresji zostają w głowach dzieci jako znaki, których nie da się usunąć. Zobaczcie:
PS2
A jeśli chcecie zobaczyć spoty i kampanie poruszające kwestię społeczne, sprawdźcie nasze cykle:
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
Słuchaj podcastu NowyMarketing