Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Dealz chce być jak Żabka? Rusza z własną strefą gastronomiczną

Dealz chce być jak Żabka? Rusza z własną strefą gastronomiczną
Sieć dyskontów Dealz która należy do Grupy Pepco wkracza w usługi gastronomiczne. Sklep rozpoczął testowanie strefy z ciepłymi posiłkami, podobnej do tej, którą znajdziemy w Żabce.
O autorze
1 min czytania 2023-07-14

Dealz nie zwalnia tempa rozwoju w Polsce. Po tym, jak otworzono 200. jubileuszowy sklep tej sieci, grupa Pepco stawia na kolejne nowości, tym razem – strefę gastronomiczną.

Pierwszym sklepem, który testuje to rozwiązanie jest poznański oddział przy ul. Półwiejskiej. Klienci mogą zakupić takie produkty jak hot-dogi, słodkie wypieki czy kawę. W ofercie znajdują się także dostępne w lodówkach gotowe posiłki na wynos. 

– Sklep został także odświeżony i dostosowany do naszej nowej identyfikacji wizualnej, która widnieje już na zewnętrznej witrynie, a także w nowym look & feel’u wewnątrz sklepu – dodaje Dealz.

Jakie plany na rozwój ma Dealz?

Grupa Pepco przedstawiła w czerwcu br. wnioski po przeprowadzeniu strategicznego przeglądu działalności Dealz. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wykorzystamy skalę naszej grupy i zoptymalizujemy działalność Dealz wraz z Pepco, dostosowując wspólną infrastrukturę w celu zapewnienia większej efektywności i obniżenia kosztów prowadzenia działalności. Działanie jako skonsolidowana organizacja oznacza, że możliwości opanowane w każdym obszarze działalności (produkty ogólnego użytku w Pepco i produkty szybkozbywalne w Dealz) można łatwo wdrożyć w całym portfolio sklepów – oświadczyła grupa Pepco.

Jednym z planów jest uproszczenie układu sklepów oraz rozszerzając ofertę produktów, m.in. o produkty ogólnego użytku pochodzące z Pepco.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Pepco dołączyło do Polskiego Paktu Plastikowego – międzysektorowego partnerstwa, którego celem jest wdrożenie gospodarki obiegu zamkniętego dla opakowań z tworzyw sztucznych. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2 Żabka planuje uruchomienie abonamentu na posiłki

Najpierw kawonament, a teraz subskrypcja na śniadania, obiady czy kolacje. Taki plan rozwoju ma sieć sklepów Żabka, która krok po kroku podąża za trendem abonamentów w branży spożywczej.