W Kopenhadze powstał specjalny restauracyjny pop-up o nazwie „Konfusion Kitchen”, który żartuje z niedorzeczności współczesnych trendów kulinarnych. Niczego nie podejrzewający goście – którzy nie wiedzą, że są częścią eksperymentu – dostają ciągle nowe posiłki, których nie są w stanie spróbować. Strusie jaja gotowane w podczerwieni, żywa złota rybka, kombucha w komplecie zw sfermentowanymi grzyby to tylko kilka trendów. Który jest waszym ulubionym?
PS
Zobacz również
Miłość i smak mają wiele wspólnego, a „przez żołądek do serca” to nie tylko czcze powiedzenie, bo okazuje się, że smak może być kluczem do serca wybranka, a wspólne upodobania kulinarne mogą nas do siebie naprawdę mocno zbliżyć – dowodzi Knorr w swoim eksperymencie #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania.
PS2
Aby uwydatnić negatywne skutki słownej przemocy, IKEA poprosiła dzieci o wyśmiewanie roślin w celu przeprowadzenia eksperymentu. Do akcji zaangażowało dwie, niemal identyczne, rośliny doniczkowe, które zostały umieszczone w szkole i otrzymały taką samą ilość wody, nawozów i światła słonecznego przez 30 dni, a uczniów zachęcano do obrażania jednej z roślin, druga zaś dostawała mnóstwo komplementów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing