Liczne badania pokazują, że 75 proc. Polaków uważa seks za istotny element związku. Ich zdaniem stanowi to fizyczny wyraz bliskości partnerów i sposób okazywania uczuć. Ale czy jesteśmy z niego zadowoleni? Według badań Śląskiego Uniwersytetu Medycznego aż co czwarta Polka w wieku 20–39 lat nie jest zadowolona ze swojego życia seksualnego, dlaczego?
Mimo, że w dzisiejszym czasie o seksie, miłości i bliskości mówi się zupełnie inaczej, to okazuje się, że nadal nasza seksualność jest tematem tabu. Wstydzimy się o tym mówić. Wstydzimy się naszych ciał, bliskości.
Zobacz również
Problemy z intymnością możemy rozwiązać bez problemu, ale najpierw musimy zacząć o nich rozmawiać – co okazuje się być problemem. Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego chce nam w tym pomóc, dlatego powstałą ta kampania.
„Udział w kampanii był dla mnie małym wyzwaniem, otworzenie się w tak intymny sposób przed kamerą nie jest łatwe. To jednak pokazuje, jak duży mamy problem z ubieraniem w słowa tego co czujemy. Wcielając się w rolę Michaliny Wisłockiej w filmie „Sztuka kochania“, chciałam jak najbardziej oddać jej ducha i styl. Dlatego też, zdecydowałam się na udział w kampanii „Kochanie to Sztuka“, aby zwrócić uwagę ludzi na to, o czym Wisłocka mówiła i jak bardzo podejmowane przez nią tematy są nadal aktualne.“ – mówi Magdalena Boczarska, ambasadorka kampanii, odtwórczyni Michaliny Wisłockiej w filmie „Sztuka kochania”.
Akcja ma ośmielić ludzi do swobodnego rozmawiania o swojej seksualności oraz wyrażania swoich potrzeb w relacjach damsko-męskich. Poprzez serię filmów, w których znani artyści i ludzie mediów pokazują, jak ubrać niełatwe dla nas tematy w słowa, organizatorzy kampanii chcą zachęcić Polaków do rozmawiania o swojej intymności. Kampania skierowana jest do wszystkich par, niezależnie od wieku, czy płci.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kiedy to zobaczysz wszystko co chciałeś powiedzieć, o co chciałeś zapytać nie musi sprawiać Ci problemu. Po prostu spróbuj..
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W kampanii wzięły udział znane z pierwszych stron gazet gwiazdy, aktorzy, modelki: Magdalena Boczarska, Eryk Lubos, Piotr Adamczyk, Karolina Gruszka, Czesław Mozil czy modelka Karolina Malinowska i restaurator Mateusz Gessler.
Wszystkie spoty znajdziesz na stronie: kochanietosztuka.pl