10 września o godzinie 11:00 zapraszamy na bezpłatny webinar organizowany wspólnie z Nextbike Polska.
O tym, dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. opowiedzą Cezary Dudek, Head of Marketing w Nextbike Polska oraz Marcin Sałański, Head of Communications w Nextbike Polska.
>>> ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ <<<
Czego dowiesz się podczas webinaru
Poświęcony reklamie mobilnej na rowerach webinar organizowany przez NowyMarketing i Nextbike Polska to okazja do zapoznania się z nowoczesnymi strategiami marketingowymi, które łączą ekologię, zrównoważony rozwój z efektywnym przekazem reklamowym dostosowanym do potrzeb współczesnego konsumenta.
Uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się:
1. Dlaczego warto zainwestować w reklamę na miejskich rowerach publicznych
- Omówienie unikalnych zalet tej formy reklamy, takich jak zasięg, widoczność oraz pozytywny wizerunek marki.
2. Jakie są korzyści z reklamy na rowerach
- Przedstawienie konkretnych przypadków zastosowania, statystyk efektywności oraz wyników kampanii reklamowych zrealizowanych przez Nextbike Polska.
3. Jakie są techniczne aspekty przygotowania rowerowej kampanii
- Proces projektowania i wdrażania reklamy na rowerach: od pomysłu, przez grafikę, aż po instalację na pojazdach.
4. Zrównoważony rozwój i ekologia w kontekście reklamy OOH
- Jak połączenie mobilnej reklamy z rowerami miejskimi wpisuje się w nowoczesne trendy CSR (Corporate Social Responsibility) i wpływa na postrzeganie marki.
Dla kogo
Webinar jest skierowany do szerokiego grona specjalistów związanych z branżą reklamową i marketingową, w tym:
- Marketingowcy i specjaliści od PR – poszukujący innowacyjnych sposobów na promocję marek w miejskich przestrzeniach.
- Media plannerzy i przedstawiciele działów reklamy w firmach – zainteresowani efektywnymi, zasięgowymi formami reklamy.
- Pracownicy agencji marketingowych, reklamowych i PR-owych – chcący wzbogacić ofertę swoich agencji o nowoczesne, ekologiczne rozwiązania
- Przedstawiciele domów mediowych – szukający nowych kanałów dotarcia do konsumentów oraz możliwości zróżnicowania oferty reklamowej.
Agenda
Webinar będzie doskonałą okazją do poszerzenia wiedzy na temat innowacyjnych form reklamy oraz do nawiązania kontaktów z liderami w tej branży.
1. Wprowadzenie do tematu
Rowery publiczne stały się nieodłączną częścią miejskiego krajobrazu, oferując mieszkańcom i turystom wygodny, wysoce dostępny i ekologiczny środek transportu. Rok rocznie Nextbike odnotowuje około 8 mln wypożyczeń, co przekłada się na wiele milionów interakcji z rowerem i aplikacją jako nośnikami reklamowymi – zarówno wypożyczających, jak i pozostałych uczestników życia miejskiego – przechodniów i kierowców. Skala zjawiska rośnie – tylko w tym roku liczba osób, które po raz pierwszy skorzystały z rowerów Nextbike, wzrosła ponadto o 93 proc. Same miasta stają się bardziej smart więc więc przyszłość reklamy mobilnej na rowerach wygląda obiecująco.
W tej części dowiesz się, jak w miarę rozwoju miejskiego transportu rowerowego rosnąć może potencjał reklamy na rowerach i jak wykorzystać unikalne możliwości dotarcia do zróżnicowanej grupy odbiorców.
2. Dlaczego reklama na rowerach? Analiza potencjału rynku
- Omówienie trendów rynkowych i znaczenia reklamy na rowerach w miksie promocyjnych.
- Case studies: Przykłady udanych kampanii realizowanych w Polsce i na świecie.
- Statystyki i dane dotyczące skuteczności reklamy na rowerach.
3. Jak zaprojektować i zrealizować skuteczną kampanię mobilną
- Proces kreatywny: Od koncepcji do realizacji.
- Jak wykorzystać otoczenie miejskie i unikalną dynamikę rowerów.
- Lokalizacje, harmonogram i akcje niestandardowe.
4. Ethic ads – jak reklama na rowerach wspiera wizerunek Twojej marki
- Wpływ reklamy mobilnej na postrzeganie marki jako odpowiedzialnej społecznie.
- Ekologiczne i społeczne aspekty reklamy na rowerach miejskich.
- Integracja kampanii reklamowych z inicjatywami CSR.
Prowadzący
Marcin Sałański – ekspert z ponad 10-letnim doświadczeniem w dziedzinie doradztwa komunikacyjnego i public affairs dla firm technologicznych i finansowych. W firmie Nextbike pełni funkcję Head of Communications i jest odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie reputacją marki. Kieruje działaniami skierowanymi zarówno do użytkowników rowerów publicznych, jak i samorządów oraz firm, które mogą skorzystać z oferty usług reklamowych Nextbike. Wcześniej pracował m.in. w agencji MSL oraz InPlus Media, gdzie doradzał takim firmom jak Huawei, ING, Play, Netflix, VMware czy Atman. Były dziennikarz TVN24 Biznes i Świat oraz absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Cezary Dudek – Head of Marketing w Nextbike Polska, gdzie od 2020 roku skutecznie prowadzi działania marketingowe dla ponad 80 miast, w których spółka zarządza systemami rowerów publicznych. Wcześniej odpowiadał za wprowadzenie na polski rynek i kompleksowe zarządzanie marketingiem i komunikacją takich marek jak BlaBlaCar, CityBee czy JustDrive. Entuzjasta sharing economy, ekologii i zrównoważonego rozwoju. Łączy nowoczesny marketing z ekologicznymi praktykami. Posiada bogate doświadczenie w pracy z nowoczesnymi technologicznymi spółkami, dzięki czemu skutecznie wykorzystuje innowacje w swoich strategiach marketingowych.
>>> ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ <<<