#dlaKOLEGIpytam: PZU Zdrowie nawiązuje do motywów sztuki, aby pokazać zdrowie w męskim stylu

#dlaKOLEGIpytam: PZU Zdrowie nawiązuje do motywów sztuki, aby pokazać zdrowie w męskim stylu
Dla Kolegi Pytam to akcja edukacyjna, w ramach której PZU Zdrowie dzieli się wiedzą i zachęca mężczyzn do badań profilaktycznych. W tym roku kampania nawiązuje do różnych dzieł sztuki.
O autorze
1 min czytania 2024-11-04

Jak wskazuje nazwa Dla Kolegi Pytam, celem akcji jest dostarczenie odpowiedzi na nurtujące pytania związane z męskim zdrowiem, a tym samym zachęcenie mężczyzn do zadbania o siebie. Na stronie internetowej kampanii znajduje się baza wiedzy, gdzie poza artykułami i infografikami umieszczono filmy w formacie Q&A z ekspertami PZU Zdrowie – urologiem, ale także psychologiem, ponieważ motywacja do badań i zwalczanie przekonań jest kluczowym aspektem skuteczności profilaktyki.

Linia kreatywna tegorocznej akcji Dla Kolegi Pytam opiera się na interpretacji klasycznych motywów sztuki w kontekście profilaktyki zdrowotnej. Wygenerowane za pomocą AI dzieła prezentują współczesny wygląd oraz wąsy, czyli listopadowy symbol troski o męskie zdrowie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W mediach społecznościowych ilustracje zostały opatrzone hasłami, wykorzystującymi grę słów łączących je z męską profilaktyką. Kolejne kreacje będą systematycznie publikowane na profilach społecznościowych PZU Zdrowie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W komunikację akcji „Dla Kolegi Pytam” zaangażowano także twórców internetowych, którzy – w swoim stylu – będą zachęcać przez cały listopad do profilaktyki: Adam Ptak, Dawid Tymański, Karol Majchrzak i Potr Karwala z modowej grupy Dandycore (@dandycore), copywriter i pisarz bajek dla dzieci Marcin Malec (@macinmalec), recenzent męskich kosmetyków Filip Zaręba (@popraw_wons) i trener personalny Jakub Bednarczyk (@strongeralthete).

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

PS „Mosznowładcy” 2024: wąsata kampania nawołuje mężczyzn do profilaktyki raka jąder