TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Don’t invest in Łódź – miasto Łódź promuje się w BBC i CNN

Don’t invest in Łódź – miasto Łódź promuje się w BBC i CNN
W CNN i BBC ruszyła emisja spotu „Don’t invest in Łódź“ zachęcającego zagranicznych inwestorów do lokowania kapitału właśnie w tym mieście.
O autorze
1 min czytania 2019-03-12

Ruszyła nowa, odważna kampania miasta Łódź, pod hasłem „Don’t invest in Łódź”. Ma ona na celu zwrócenie uwagi zagranicznych inwestorów na atuty Łodzi jako miasta kreatywnego, o dużym potencjale gospodarczym i bogatej ofercie biznesowej.

Kampanię promują przekazy „Don’t invest in Łódź… if you like to stay behind” czy „Don’t invest in Łódź… if you’re not interested in working with the best”. Z kolei charakterystyczne łódzkie przestrzenie prezentują atuty regionu oraz poszczególne specjalizacje i branże strategiczne dla rozwoju miasta – IT, włókiennictwo czy kosmetologię.

Spot promocyjny bazuje na testimonialu jednych z największych łódzkich inwestorów, w tym m.in. Instytutu Technologii Bezpieczeństwa „MORATEX”, Proteon Pharmaceuticals, Enigma Pattern, Indigo czy Signify.

Większość reklam jest emitowana na rynkach zagranicznych, a jednym z pierwszych działań było uruchomienie kampanii internetowej na portalach The Wall Street Journal, Bloomberg czy w serwisie LinkedIn. Dodatkowo w wybranych portach lotniczych na świecie pojawiły się billboardy, a w marcu ruszyła emisja 30-sekundowego spotu w stacjach telewizyjnych CNN i BBC. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Port Lotniczy Łódź we współpracy z Promuje Łódzkie i Ryanairem zaprosił do Łodzi trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Wielkiej Brytanii, którzy odkrywają największe atrakcje miasta.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Nowa wizerunkowa kampania Łódź Airport nawiązuje do znanej w całej Polsce wojny łódzkich kibiców piłkarskich na dowcipne graffiti, dobitnie sugerując, że każdy Łodzianin może polecieć do różnych miast na całym świecie z lokalnego, łódzkiego lotniska.