Ruszyła nowa, odważna kampania miasta Łódź, pod hasłem „Don’t invest in Łódź”. Ma ona na celu zwrócenie uwagi zagranicznych inwestorów na atuty Łodzi jako miasta kreatywnego, o dużym potencjale gospodarczym i bogatej ofercie biznesowej.
Kampanię promują przekazy „Don’t invest in Łódź… if you like to stay behind” czy „Don’t invest in Łódź… if you’re not interested in working with the best”. Z kolei charakterystyczne łódzkie przestrzenie prezentują atuty regionu oraz poszczególne specjalizacje i branże strategiczne dla rozwoju miasta – IT, włókiennictwo czy kosmetologię.
Zobacz również
Spot promocyjny bazuje na testimonialu jednych z największych łódzkich inwestorów, w tym m.in. Instytutu Technologii Bezpieczeństwa „MORATEX”, Proteon Pharmaceuticals, Enigma Pattern, Indigo czy Signify.
Większość reklam jest emitowana na rynkach zagranicznych, a jednym z pierwszych działań było uruchomienie kampanii internetowej na portalach The Wall Street Journal, Bloomberg czy w serwisie LinkedIn. Dodatkowo w wybranych portach lotniczych na świecie pojawiły się billboardy, a w marcu ruszyła emisja 30-sekundowego spotu w stacjach telewizyjnych CNN i BBC.
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Port Lotniczy Łódź we współpracy z Promuje Łódzkie i Ryanairem zaprosił do Łodzi trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Wielkiej Brytanii, którzy odkrywają największe atrakcje miasta.
PS2
Nowa wizerunkowa kampania Łódź Airport nawiązuje do znanej w całej Polsce wojny łódzkich kibiców piłkarskich na dowcipne graffiti, dobitnie sugerując, że każdy Łodzianin może polecieć do różnych miast na całym świecie z lokalnego, łódzkiego lotniska.