Za pomocą nowej kampanii „Another Level” Doritos chce dotrzeć do nowej grupy docelowej – generacji Z, która nie przepada za jawnymi reklamami i docenia niekonwencjonalne rozwiązania. Wobec tego, zamiast dotychczasowego sloganu „For the Bold” oraz charakterystycznego logo, brand postanowił położyć nacisk na grafiki oraz hasła, które będą kojarzyć się konsumentom z popularną marką chipsów.
Logo marki zostało oficjalnie usunięte ze wszystkich reklam 26 sierpnia br. Media społecznościowe brandu zmieniły też swoją nazwę na „Logo goes here”. Doritos usunęło również dotychczasowe treści z social mediów i zamiast tego publikuje grafiki z produktami układającymi się w charakterystyczny trójkąt, nawiązujący do kształtu chipsów.
Zobacz również
Ponadto, w ramach kampanii „Another Level” marka stworzyła spot reklamowy, którego premiera odbyła się podczas tegorocznego rozdania nagród MTV Video Music Awards.
Jak przyznali przedstawiciele marki, „Another Level” to największa kampania Doritos od kilku lat.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W styczniu br. marka Doritos zaprojektowała specjalne opakowanie-ręcznik, w które można wytrzeć ubrudzone chipsami ręce.