„Dream together”: kampania sportowej marki On z Igą Świątek pokazuje siłę wspólnoty

„Dream together”: kampania sportowej marki On z Igą Świątek pokazuje siłę wspólnoty
Szwajcarska marka odzieży sportowej On ruszyła z akcją pt. „Dream together”. Głównym przesłaniem działań jest pokazanie, jak ważna jest praca zespołowa, a wśród ambasadorów znalazła się m.in. Iga Świątek.
O autorze
1 min czytania 2024-06-04

Szwajcarska marka odzieży sportowej On ruszyła z kampanią, której główne hasło brzmi: „marzyć wspólnie” (ang. dream together). W ramach działań promocyjnych powstały trzy filmy krótkometrażowe, które prezentują sylwetki czworga ambasadorów On. Są wśród nich Iga Świątek – czołowa tenisistka świata, Hellen Obiri i Sinta Vissa – kenijsko-włoski duet biegaczek, oraz Dominic Lobalu – długodystansowy biegacz z Sudanu Południowego, który dziś mieszka i trenuje w Szwajcarii.

W każdym wideo poznajemy historię sportowców, najważniejsze momenty ich dotychczasowej kariery, plany na przyszłość, a co najważniejsze – marzenia. Tenisistka i biegacze na każdym kroku podkreślają znaczenie współpracy w drużynie i rolę, jaką w życiu każdego z nich odgrywa team. Za reżyserię trylogii odpowiada J. M. Harper, który w 2022 roku został nominowany do nagrody Emmy.

„Beyond number one”

Pierwszy z trzech odcinków jest już opublikowany na YouTubie i skupia się na Idze Świątek. W niespełna 9-minutowym filmiku nie brakuje rozmów z samą tenisistką, jej sztabem (psychologiem, trenerem i fizjoterapeutą), a także materiałów archiwalnych. „Beyond number one” pozwala spojrzeć na życie sportowca „od kulis” i z bliska poznać zarówno moment największych sukcesów, jak i spektakularnych porażek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Chciałabym inspirować młodsze pokolenie do tego, aby wierzyło w siebie i swoje marzenia. A także, aby nie zapominało, że porażki i słabe punkty są nieodłącznymi elementami procesu wzrostu – zaznacza Iga Świątek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Razem jesteśmy nie do zatrzymania”

Te słowa Gessici Giulini, kierowniczki produkcji całego projektu, najlepiej definiują kampanię marki On, która wystartowała na nieco ponad półtora miesiąca przez Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu. Projekt „Beyond number one” to nie tylko wideo, ale także strona internetowa, na której znaleźć można inne inspirujące historie sportowców i osób z ich otoczenia.

Zdjęcia: YouTube

PS LEGO zbudowało makietę kortu tenisowego na urodziny Igi Świątek

Dziś, 31 maja 2024 roku, cały sportowy świat śpiewa „100 lat” Idze Świątek. Do urodzinowych życzeń dołączyła firma LEGO, która w prezencie podarowała tenisistce makietę kortu stworzoną z kilkunastu tysięcy elementów.

PS2 Rola personal brandingu w sporcie zawodowym: studium przypadku Igi Świątek 

Zapraszam Was do przeczytania tekstu, w którym przybliżę Wam historię kariery Igi i razem przyjrzymy się rozwojowi jej marki osobistej na przestrzeni lat.