Drugie urodziny aplikacji Żabka Jush – okazja do świętowania i wybrane produkty po jedyne 2 złote

Obecność w największych polskich miastach, nieoczywista i wyróżniająca komunikacja oraz rosnąca grupa zadowolonych klientów – po dwóch latach działalności aplikacja Żabka Jush ma mnóstwo powodów do świętowania.
O autorze
2 min czytania 2023-10-16

Świętować mogą również klienci, którzy pokazują, że aplikacja na stałe zagościła w ich codziennym życiu. Od momentu startu usługi najbardziej lojalny klient złożył już 656 zamówień, a inny fan wygody i szybkości zamawiał w aplikacji Żabka Jush przez 574 dni w ciągu 2 lat jej istnienia!

Jak rozwijała się aplikacja?

Od momentu startu usługi w październiku 2021 r. Żabka Jush obejmowała zasięgiem kolejne miasta i obecnie dostarcza zamówione produkty już nawet w 15 minut dla mieszkańców Warszawy, Gdańska, Sopotu, Krakowa, Poznania i Katowic. Dzięki intuicyjnej aplikacji i ekspresowym dostawom zwiększa się również grupa klientów, którzy korzystają z tego wygodnego rozwiązania pozwalającego im na oszczędność czasu każdego dnia.

-W niektórych przypadkach możemy to rozumieć bardzo dosłownie bo od momentu startu usługi najbardziej lojalny klient złożył już 656 zamówień, a inny zamawiał przez łącznie niemal 600 dni! Świętujemy nie tylko drugie urodziny, ale również to, że w tym czasie staliśmy się tak ważnym elementem życia naszych klientów. Nasza usługa ułatwia ich codzienność i pozwala im znaleźć więcej czasu na to, co dla nich ważne – mówi Zuzanna Dębowska – Chief Commercial Officer w Lite e-Commerce. – A ponieważ klienci i ich potrzeby stanowią sedno naszej działalności, świętując drugie urodziny przygotowaliśmy dla nich ofertę produktów po zaledwie 2 złote. Liczymy na to, że będzie to forma zdmuchnięcia symbolicznych świeczek na torcie Żabki Jush wspólnie z naszymi klientami – dodaje.

Preferencje konsumenckie

Jak wynika z danych Żabki Jush, Warszawiacy bardziej niż mieszkańcy innych miast lubią banany, mieszkańcy Krakowa pokochali kanapki Tomcio Paluch, zaś Poznaniacy uwielbiają pizzę Sukcesilianę. Dlatego przygotowując urodzinową promocję, Żabka Jush pomyślała o różnych gustach. Wśród produktów w wyjątkowo niskiej cenie znajdziemy min. napoje (m.in. Lipton, Pepsi, Coca-Cola, Tiger), owoce czy słodkie przekąski (m.in. Kinder Bueno czy Bounty).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zasady promocji

Promocja trwa od 16 do 22 października br. Każdego dnia trwania promocji wybrane 3 produkty będzie można kupić na jedyne 2 złote. Od piątku do niedzieli wzrośnie liczba produktów objętych promocją – znajdziemy ich aż 5. Szczegóły dotyczące produktów objętych promocją danego dnia można znaleźć w aplikacji Żabka Jush.

PS Żabka uruchamia nowe formaty sklepów. Powstają pierwsze oddziały Żabka Drive oraz Żabka Non Stop

Żabka oficjalnie potwierdziła, że do nowych formatów sklepów dołączy Żabka Drive. Jednak to nie koniec nowości. Poza wspomnianym sklepem, powstaną również Żabki Non Stop, czyli takie, które łączą w sobie sklepy tradycyjne z autonomicznymi Żabkami Nano. Tego rodzaju lokale mają pozwolić na robienie zakupów codziennie, niezależnie od pory dnia i nocy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2„Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?” – AMS, Grupa Żabka i m.st. Warszawa startują z 24. konkursem Galerii Plakatu AMS

Galeria Plakatu AMS, znana z promowania najzdolniejszych grafików, ogłosiła 24. edycję wzbogaconą o kategorię motion. Konkurs, który już od prawie dwóch dekad zwraca uwagę na istotne tematy społeczne i kulturalne, tym razem stawia pytanie: „Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Partnerem głównym tej edycji jest Grupa Żabka, a partnerem wspierającym m.st Warszawa. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się