Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Żabka uruchamia nowe formaty sklepów. Powstają pierwsze oddziały Żabka Drive oraz Żabka Non Stop

Żabka nieustannie poszukuje rozwiązań, które ułatwiają jej klientom życie i uwalniają ich czas. Przykładem takich inicjatyw są nowe formaty sklepów.
O autorze
3 min czytania 2023-11-03

Jednym z nich jest otwarta w Warszawie Żabka Non Stop. To hybrydowa formuła umożliwiająca dokonywanie zakupów 24/7. Drugim konceptem jest zlokalizowana w Piasecznie Żabka Drive, dzięki której można zamówić i odebrać produkty z oferty Żabka Café bez wychodzenia z auta. Oba formaty sklepów zostały otwarte w jubileuszowym dla Żabki roku, w którym sieć świętuje swoje 25-lecie.

Żabka w nowej odsłonie

W Warszawie i Piasecznie ruszyły dwa nowe formaty Żabki. Żabka Non Stop to sklep, który w godzinach 6:00-23:00 działa jak standardowa placówka sieci Żabka – klienci spotkają w nim znanego i lubianego sprzedawcę, w sklepie dostępna jest strefa gastronomiczna, wszystkie wygodne usługi oraz pełny asortyment. Natomiast w godzinach nocnych, tj. od godz. 23:00 do 6:00, sklep zmienia się w autonomiczną Żabkę Nano, do której wejście jest możliwe za pomocą karty płatniczej lub aplikacji mobilnej Żappka z kartą płatniczą podpiętą pod Żappka Pay, a zakupy odbywają się bezobsługowo i bezgotówkowo.

Oznacza to, że w godzinach nocnych w Żabce Non Stop wystarczy wziąć wybrane produkty z półki i… wyjść. Niezależnie, czy w Żabce Non Stop pojawimy się o 7 rano, czy o 1 w nocy, czekają tam na nas m.in. produkty marek własnych Żabki, takie jak dania gotowe Szamamm, kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini, soki i lemoniady Wycisk oraz gorąca, świeżo mielona kawa z ekspresu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejną nowością jest zlokalizowana w Piasecznie Żabka Drive, w której zakupy można zrobić bez wysiadania z auta. W tym sklepie klienci znajdą poszerzony asortyment przekąsek znanych z Żabka Café. Dostępne są między innymi hot dogi, zapiekanki, burgery, wrapy, panini, a także słodkie przekąski jak na przykład babeczki, pączki i drożdżówki. Miłośników słodkich deserów ucieszy możliwość zakupu shake’ów i lodów włoskich.

Produkty te są sprzedawane w trzech smakach: waniliowym, truskawkowym i czekoladowym. Nie zabraknie również szerokiego asortymentu ulubionego ciepłego napoju naszych klientów, czyli aromatycznych kaw, które będzie można wypić zarówno z dodatkiem mleka tradycyjnego, jak i owsianego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dla klientów ceniących sobie możliwość zrobienia tradycyjnych zakupów w sąsiedztwie sklepu, znajduje się przestronny parking. W Żabce Drive znajdziemy także specjalną strefę, gdzie można usiąść, zjeść i odpocząć przed dalszą podróżą oraz miejsce do ładowania baterii w urządzeniach mobilnych.

– Od 25 lat priorytetem Żabki jest tworzenie wartości dla naszych klientów. Nowe formaty sklepów nie tylko odpowiadają na ich potrzeby, ale także upraszczają życie i uwalniają czas. Żabka Drive i Żabka Non Stop to efekt drogi, którą przeszliśmy od małych, tradycyjnych sklepów do nowoczesnego ekosystemu convenience, który codziennie dostarcza produkty i usługi do ponad 3 mln klientów – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

 Nowe koncepty sklepów powstają z aktywnym udziałem franczyzobiorców Żabki, dla których możliwość prowadzenia sklepu w nowym formacie jest szansą na rozwój ich biznesu.

– Z siecią Żabka związany jestem od niemal 10 lat, w tym od 6 lat jako franczyzobiorca. Początkowo pomagałem mamie, dziś sam prowadzę swój sklep. Byłem też członkiem Rady Franczyzobiorców oraz Partnerem ds. Zmiany Franczyzobiorcy. Rozwój zawodowy i osobisty jest dla mnie niezwykle ważny, stąd decyzja o poprowadzeniu sklepu Żabka Drive. Jestem przekonany, że nowy format odpowie na oczekiwania klientów będących w podróży, którzy od teraz mogą sięgnąć po ulubiony produkt znany z Żabki Café bez wychodzenia z auta. Co więcej, moja placówka, jako pierwsza, będzie mogła pochwalić się pysznymi shake’ami, które z pewnością będą mieć grono swoich wielbicieli – podkreśla Patryk Nogaj, franczyzobiorca Żabki Drive w podwarszawskim Piasecznie. 

Pierwsza Żabka Non Stop mieści się przy ul. Wolskiej 64a w Warszawie, a jej powierzchnia sali sprzedaży ma 46 mkw. Żabka Drive zlokalizowana jest z kolei w Piasecznie przy ul. Puławskiej 44d, a jej powierzchnia sali sprzedaży ma 140 mkw. 

PS Ucztowanie na wynos? Z Sanah i Żabką to możliwe!

Wokalistka zapełniająca stadiony i sieć sklepów oferujących usługi milionom klientów. Po porywających koncertach i kultowych hot dogach przyszedł czas na wspólną ucztę na wynos. I tak właśnie narodził się pomysł na współpracę Sanah x Żabka.

PS2 Żabka uruchamia nowe formaty sklepów. Powstają pierwsze oddziały Żabka Drive oraz Żabka Non Stop

Po dotychczasowych sukcesach istniejących już formatów sklepów, przyszedł czas na kolejny. Tym razem to ukłon w stronę kierowców, ponieważ Żabka niebawem otworzy sklep w formule „drive”.