Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Ucztowanie na wynos? Z Sanah i Żabką to możliwe!

Ucztowanie na wynos? Z Sanah i Żabką to możliwe!
Wokalistka zapełniająca stadiony i sieć sklepów oferujących usługi milionom klientów. Po porywających koncertach i kultowych hot dogach przyszedł czas na wspólną ucztę na wynos. I tak właśnie narodził się pomysł na współpracę Sanah x Żabka.
O autorze
2 min czytania 2023-10-24

fot. Materiały prasowe sieci Żabka

Ogólnopolska sieć sklepów Żabka po raz kolejny nawiązuje współpracę z topowymi artystami. Tym razem przyszedł czas na Sanah, dzięki której na sklepowych półkach pojawi się seria produktów pod wspólną nazwą „Uczta na wynos”.

W ofercie Żabki już wkrótce zagoszczą całkiem nowe kanapki, sałatki i gotowe dania obiadowe. Wszystko dla osób, które cenią sobie szybkość i prostotę przygotowywania posiłków, a także niecodzienne połączenia smaków. Jak tłumaczą przedstawiciele sieci sklepów na profilu Żabki w mediach społecznościowych: [„Uczta na wynos” to] „Smakowita Kolaboracja W Świecie Muzyki i Jedzenia” (pisownia oryginalna).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Materiały prasowe sieci Żabka

Produkty sygnowane przez Sanah i markę Dobra Karma trafią do sklepów już jutro (25.10 br.). W ofercie znajdziemy:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • sałatkę z kuskusem perłowym, cukinią, z serem, papryką i nutką róży oraz pesto szpinakowo-miętowym,
  • focaccinię z szynką, serem mozzarella, ananasem, sosem majonezowo-pomidorowym i posmakiem róży,
  • a także kanapkę z gotowaną szynką z indyka, chlebem proteinowym, serkiem śmietankowym, ogórkiem zielonym i ketchupem o smaku różanym.

Cena każdego dania waha się od 9,99 zł do 11,99 zł.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sanah powraca do Żabki

Stali klienci sklepów i fani twórczości Zuzanny Grabowskiej (bo tak naprawdę nazywa się Sanah) wiedzą, że nadchodząca współpraca nie będzie pierwszym spotkaniem Żabki z wokalistką. W grudniu 2022 roku artystka promowała już hot dogi, a niektórzy szczęśliwcy mogli nawet kupić produkty bezpośrednio od swojej idolki. Sanah odwiedziła bowiem sklepy w Chorzowie i Gdańsku.

Źródło: YouTube

Jak czytamy w sieci, poza wprowadzeniem do Żabki nowych produktów, Sanah ma również w planach spotkania z klientami odwiedzającymi sklepy. Będzie to okazja do rozmów, wysłuchania anegdotek i poznania ulubionych przepisów kulinarnych jednej z najbardziej rozchwytywanych polskich wokalistek młodego pokolenia.

Wcześniej, Sanah nawiązała również współpracę z producentem kabanosów — firmą Sokołów. Efektem tego połączenia była m.in. trasa „Uczta nad ucztami”, która w sumie zgromadziła na widowniach w całej Polsce 180 tys. Fanów.

Uczta na wynos już dostępna dla wybranych

Jeszcze przed premierą o wrażeniach smakowych związanych z nowymi produktami w Żabce można posłuchać m.in. na TikToku. Właśnie tam influencerzy dzielą się swoimi doświadczeniami bezpośrednio po testowaniu sałatek i kanapek, a nawet organizują smakowanie na żywo.

PS Żabka uruchamia nowe formaty sklepów. Powstają pierwsze oddziały Żabka Drive oraz Żabka Non Stop

Po dotychczasowych sukcesach istniejących już formatów sklepów, przyszedł czas na kolejny. Tym razem to ukłon w stronę kierowców, ponieważ Żabka niebawem otworzy sklep w formule „drive”.

PS2 Żabka Jush najlepszym rozwiązaniem e-commerce. Aplikacja z nagrodą Fintech Awards 2023

Za pierwszą dostawę dronem na polskim rynku q-commerce kapituła tegorocznej edycji konkursu Fintech Awards nagrodziła aplikację Żabka Jush tytułem „Najlepsze rozwiązanie e-commerce”.