Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Ekologiczny projekt od ANWILU

Młodzi mieszkańcy Włocławka i okolic ponownie zostali zaproszeni do „zielonego” wyzwania. 28 września wystartowała XVIII już edycja projektu „Drzewko za butelkę”. Koordynatorem przedsięwzięcia we Włocławku od początku istnienia akcji jest ANWIL S.A.
O autorze
1 min czytania 2020-10-06

Zadaniem uczestników programu, jak co roku, jest zebranie jak największej liczby butelek PET,  które następnie trafią do recyklingu. Uczestnikami projektu mogą zostać przedszkola i szkoły  podstawowe z powiatu włocławskiego i Gminy Miasta Włocławek. Celem przedsięwzięcia jest  oczywiście edukacja dzieci i młodzieży w zakresie ekologii.  

Tegoroczna akcja została podzielona na kilka etapów. Od 28 września do 9 października przedszkola  i szkoły podstawowe mają czas na składanie deklaracji uczestnictwa w projekcie. Kolejno  przedszkolaki i uczniowie, biorący udział w akcji, zbierają jak największą liczbę butelek PET – mają na  to czas do 6 listopada. Odbiór butelek wraz z protokołami nastąpi w dniach między 9 a 20 listopada. 

-– ANWIL to spółka odpowiedzialna za środowisko, w którym funkcjonuje. Zawsze chętnie inicjujemy  i włączamy się w akcje, które służą zarówno edukacji ekologicznej, jak również realnie przyczyniają  się do poprawy jakości środowiska. Projekt „Drzewko za butelkę” ma już 18-letnią tradycję,  a jego założenia niezmiennie wpisują się w wartości naszej spółki. Zaangażowanie młodych ekologów jest dla nas siłą napędową i dowodem na to, że naprawdę warto im w tym pomagać – powiedziała  Agnieszka Żyro, prezes Zarządu ANWIL S.A. 

Na uczestników ekologicznej zabawy, oprócz symbolicznych sadzonek drzewek, czekają również  cenne nagrody. Przedszkola i szkoły podstawowe, które zbiorą najwięcej butelek typu PET, otrzymają  w ramach istniejących kategorii konkursowych nagrody finansowe – 3000 zł za I miejsce, 2000 zł  za II miejsce oraz 1000 zł za III miejsce. Zgodnie z ideą akcji, odbiorca nagrody pieniężnej zobowiązany  jest do przeznaczenia jej na cel związany z edukacją ekologiczną, np. wycieczki czy warsztaty. Cenne upominki rzeczowe trafią również w ręce najaktywniejszych małych ekologów.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chemiczna spółka z Włocławka do włączenia się do akcji zachęca nie tylko najmłodszych, ale również  swoich pracowników. Zespół ANWILU będzie tworzyć wydziałowe i biurowe drużyny, które wybiorą  z listy placówkę edukacyjną (przedszkole/szkołę podstawową), na rzecz której będą zbierać butelki. 

„Drzewko za butelkę” to ogólnopolska akcja zainicjowana w 2003 r. przez firmy chemiczne,  uczestniczące w międzynarodowym programie „Odpowiedzialność i Troska”. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się