„Energia z żywiołów” – PGE wspiera polskich mistrzów sportów wodnych

„Energia z żywiołów” – PGE wspiera polskich mistrzów sportów wodnych
PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z kampanią wizerunkową „Energia z żywiołów”. Ma ona na celu ukazanie PGE jako firmy, która rozwija polski rynek morskiej energetyki wiatrowej i jednocześnie jest aktywnym sponsorem polskich mistrzów sportów wodnych. Kampania potrwa od 26 lipca do 11 sierpnia br.
O autorze
1 min czytania 2024-07-26

– Energia z żywiołów to nie tylko hasło kampanii, lecz również manifest naszego zaangażowania w tworzenie nowoczesnej energetyki. Morze, wiatr i fale to nie tylko arena sportowych zmagań, ale także źródło czystej, odnawialnej energii i obszar naszej intensywnej aktywności. Wypracowana, spójna linia kreatywna opowiada historię o sile żywiołów i ich pozytywnym wpływie na nasz świat. Tak jak sportowcy przekraczają swoje granice, tak marka PGE wyznacza nowe standardy w obszarze technologii i innowacji offshore – mówi Leszek Kurnicki, Dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej.

Motywem przewodnim w kampanii są dwa żywioły wiatr i woda. To z nich czerpią zarówno sportowcy uprawiający sporty wodne, jak i Grupa PGE, która realizuje morski program budowy elektrowni wiatrowych na Bałtyku.

W ramach kampanii powstał spot reklamowy, w którym wzięli udział sportowcy drużyn sponsorowanych przez PGE, m.in. kajakarze: Paweł Słowiński i Julia Piasecka, pływak Oliwier Misztal, a także windsurfer Michał Polak. Do stworzenia spotu wykorzystano m.in. autentyczne ujęcia ze sportowych zmagań podopiecznych Polskiego Związku Żeglarskiego, Polskiego Związku Kajakowego i Polskiego Związku Pływackiego, którzy biorą udział w Igrzyskach Olimpijskich 2024 w Paryżu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania będzie trwała od 26 lipca do 11 sierpnia br. Spoty będą emitowane w telewizji, radiu, internecie i na platformie VOD.

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się