TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Every Stain Should Be Part of the Game”: Arsenal Londyn i Persil przełamują tabu związane z menstruacją w sporcie

„Every Stain Should Be Part of the Game”: Arsenal Londyn i Persil przełamują tabu związane z menstruacją w sporcie
Z badania przeprowadzonego wśród 1000 brytyjskich nastolatek wynika, że ​​ponad trzy czwarte z nich przestało uprawiać sport z powodu miesiączki. Tabu związane z miesiączkowaniem sportsmenek przełamuje kampania „Every Stain Should Be Part of the Game”.
O autorze
1 min czytania 2025-03-04

Kampania „Every Stain Should Be Part of the Game” zwraca uwagę na ryzyko zaplamienia krwią menstruacyjną ubrań podczas uprawiania aktywności fizycznej przez kobiety. Ambasadorkami akcji prowadzonej wspólnie przez markę Persil i żeńską drużynę Arsenalu Londyn zostały gwiazdy kobiecego futbolu, takie jak Beth Mead, Leah Williamson i Katie McCabe.

– Każda z nas to przeżyła: obawę przed przeciekiem i lęk przed reakcją otoczenia. Ale nie ma się czego wstydzić. W piłce nożnej nosimy plamy z dumą, bo świadczą o naszym zaangażowaniu i pasji. Tak samo powinno być z każdą plamą, niezależnie od jej pochodzenia – tłumaczy Beth Mead, zawodniczka Arsenalu Londyn.

Jak zauważają autorzy działań, plamy krwi będące wynikiem kontuzji na bieżni czy boisku są przez społeczeństwo postrzegane jako symbole sił, niezłomności i bohaterskiej postawy w rozgrywkach. Gdy jednak na ubraniu pojawiają się plamy krwi menstruacyjnej, staje się ona tematem tabu i niejednokrotnie jest powodem do wstydu i zmartwień dla kobiet i dziewcząt uprawiających sport.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Every Stain Should Be Part of the Game” obejmuje m.in. media papierowe, kreacje outdoorowe i materiały publikowane w social mediach oraz internecie. Poza hasłem: „Every Stain Should Be Part of the Game” (pol. „Każda plama to element gry”), to przede wszystkim zdjęcia prezentujące sportsmenki w bojowych pozycjach i zakrwawionych ubraniach. Na potrzeby akcji powstała również witryna internetowa Dirt Is Good (pol. brud jest w porządku).

Za realizację kampanii odpowiada agencja MullenLowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: MullenLowe Global

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS OkresNoStres: program edukacji menstruacyjnej marki Bella