W grudniu 2018 roku Filip Chajzer opublikował na swoim facebookowym profilu post, w którym zwrócił się do takich sieci, jak np. Żabka, Biedronka czy Lidl, o pomoc w przygotowaniu świątecznych paczek dla Powstańców Warszawskich. Odzew popularnych firm był natychmiastowy – na prośbę dziennikarza odpowiedziały niemal wszystkie korporacje poproszone o wsparcie, a nawet i inne marki, niewymienione w poście Filipa Chajzera.
Po ogromnym sukcesie zeszłorocznej akcji, dziennikarz ponownie postanowił wesprzeć Powstańców Warszawskich, zwracając się do sieci handlowych o pomoc w przygotowaniu paczek. Tym razem Chajzer wystosował prośbę również w kierunku kurierów oraz korporacji taksówkarskich, aby pomogli przy rozwożeniu paczek.
Zobacz również
Trzymamy kciuki, by i tym razem akcja odniosła podobny, a nawet i większy sukces.
PS
Bożonarodzeniowy Słoik to akcja charytatywna, która narodziła się dzięki powieści Jasona Wrighta „Szczęście do wzięcia”. Ideę tego projektu promuje w Polsce Fundacja Świętego Mikołaja, która od ponad 20 lat pomaga dzieciom w potrzebie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak co roku, tuż przed świętami Bożego Narodzenia Stowarzyszenie mali bracia Ubogich organizuje kolacje wigilijne dla starszych, samotnych osób. Już po raz czwarty agencja BBDO Warszawa przygotowała kampanię społeczną, której celem jest zebranie funduszy na realizację tego projektu.