TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Find Your Freedom”: LeBron James i Canyon Bicycles nawiązują współpracę i inspirują młode pokolenia

„Find Your Freedom”: LeBron James i Canyon Bicycles nawiązują współpracę i inspirują młode pokolenia
LeBron James i firma rowerowa Canyon Bicycles rozpoczęli kampanię, w której przekonują, że dwa kółka dają wolność. Jeden z czołowych koszykarzy na świecie, w spocie „Find Your Freedom”, opowiada o tym, jaką rolę w jego dzieciństwie odegrał rower.
O autorze
1 min czytania 2024-07-17

O tym, jak wykorzystać moc roweru do pokonywania różnorodnych barier, o spełnianiu marzeń i osiąganiu celów opowiada kampania firmy Canyon Bicycles, której twarzą został LeBron James. Koszykarz grający obecnie w Los Angeles Lakers jest jednym z udziałowców marki, a w niespełna 1,5-minutowym klipie „Find Your Freedom” (pol. „Odnajdź swoją wolność”) występuje w towarzystwie innych gwiazd sportu, m.in. Mathieu van der Poela, Fabio Wibmera, Samanthy Soriano oraz Andrew Jacksona.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania pokazuje, jak jazda na rowerze może sprzyjać budowaniu więzi, promować dobre samopoczucie i pomagać urzeczywistniać marzenia. Dzięki swoim wysiłkom sportowcy dają innym ludziom siłę, by uwierzyli we własne możliwości i potencjał, pielęgnując odporność i pragnienie sukcesu. „Find Your Freedom” jest opowieścią o indywidualnych osiągnięciach.

W ramach partnerstwa firma Canyon będzie również dostarczać rowery do programu „I PROMISE” fundacji LeBrona Jamesa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: www.media-centre.canyon.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Cezary Dudek (Nextbike Polska): Widoczność rowerów miejskich nie kończy się tylko na użytkownikach

– W Dortmundzie reklama na jednym autobusie (budżet kampanii na 79 rowerach), generowała około 200 tys. kontaktów, podczas gdy rowery przyciągały niemal 8 mln kontaktów. W Lipsku reklamy na słupach osiągnęły 5,9 mln kontaktów w ciągu dekady, miesięczna kampania na 273 rowerach wygenerowała ponad 16 mln kontaktów – o efektywności reklam na rowerach, mierzeniu wyników i ciekawych kampaniach opowiada Cezary Dudek, Head of Marketing w Nextbike Polska.