„Forget Your Wallet?”: Norweska firma Vipps przekonuje, że zapomnienie portfela nie jest takie złe

„Forget Your Wallet?”: Norweska firma Vipps przekonuje, że zapomnienie portfela nie jest takie złe
„Forget Your Wallet?” (pol. „Zapomniałeś portfela?”) pytają twórcy kampanii Vipps, będącej norweską aplikacją do płatności mobilnych. W humorystycznym spocie promującym akcję widać nawiązania m.in. do kultowego „Forresta Gumpa”.
O autorze
1 min czytania 2024-12-23

Norweska aplikacja umożliwiająca dokonywanie płatności mobilnych, Vipps, zachęca Skandynawów do pozostawienia portfela w domu. Od teraz można płacić zbliżeniowo telefonem i robić to szybko oraz wygodnie. To nie tylko ukłon w stronę użytkowników, ale także poważny krok Vipps w stronę konkurowania z firmą Apple, która dotychczas jako jedyna oferowała opcję płatności zbliżeniowych posiadaczom iPhone’ów.

Kampanię „Forget Your Wallet?” promuje zabawny spot nawiązujący do historii o Forreście Gumpie, który wyreżyserował Morten Borgestad („Easy Peasy”, „Manndag”).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– To dla nas wielki moment: wyzywamy na pojedynek jedną z największych firm w branży technologicznej, pozostając jednocześnie wiernymi temu, co robimy najlepiej: upraszczaniu rzeczy. Ta kampania ma na celu przypomnienie Norwegom, jak łatwe staje się życie, gdy można używać telefonu do wszystkich płatności – stwierdził Lars Istre, dyrektor ds. marketingu w Vipps.

Zdjęcia: Vipps

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Equal Pocket Denim: Payconiq by Bancontact stworzyła jeansy z kieszeniami w dwóch różnych rozmiarach, aby ułatwić kobietom płatności mobilne