Norweska aplikacja umożliwiająca dokonywanie płatności mobilnych, Vipps, zachęca Skandynawów do pozostawienia portfela w domu. Od teraz można płacić zbliżeniowo telefonem i robić to szybko oraz wygodnie. To nie tylko ukłon w stronę użytkowników, ale także poważny krok Vipps w stronę konkurowania z firmą Apple, która dotychczas jako jedyna oferowała opcję płatności zbliżeniowych posiadaczom iPhone’ów.
Kampanię „Forget Your Wallet?” promuje zabawny spot nawiązujący do historii o Forreście Gumpie, który wyreżyserował Morten Borgestad („Easy Peasy”, „Manndag”).
Zobacz również
– To dla nas wielki moment: wyzywamy na pojedynek jedną z największych firm w branży technologicznej, pozostając jednocześnie wiernymi temu, co robimy najlepiej: upraszczaniu rzeczy. Ta kampania ma na celu przypomnienie Norwegom, jak łatwe staje się życie, gdy można używać telefonu do wszystkich płatności – stwierdził Lars Istre, dyrektor ds. marketingu w Vipps.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zdjęcia: Vipps
Słuchaj podcastu NowyMarketing