„Forgotten beers”: W Międzynarodowym Dniu Piwa Heineken twierdzi, że możesz zapomnieć o piwie

„Forgotten beers”: W Międzynarodowym Dniu Piwa Heineken twierdzi, że możesz zapomnieć o piwie
„Najlepsze w piciu piwa nie jest samo piwo” – głosi hasło kampanii Heinekena zrealizowanej w związku z Międzynarodowym Dniem Piwa (2 sierpnia). W niespełna minutowym wideo są emocje, muzyka klasyczna i dobrze znane logo.
O autorze
1 min czytania 2024-08-02

Z okazji przypadającego 2 sierpnia Międzynarodowego Dnia Piwa marka Heineken opublikowała w sieci klip wideo, w którym przekonuje, że najlepsze w piciu piwa nie jest samo piwo. W domyśle chodzi oczywiście o towarzystwo, w którym spożywamy trunek, a reklama Heinekena pokazuje to w dość niekonwencjonalny sposób.

W kampanii „Forgotten beers” (pol. „Zapomniane piwa”) radość związana ze spotkań z przyjaciółmi i rodziną, uczestnictwa w grach zespołowych czy spędzania czasu w ulubionych pubach została bowiem zestawiona z rzewnymi dźwiękami utworu „Clair de lune” Claude’a Debussy’ego.

Pozostawione i zapomniane szklanki i butelki pełne piwa mają symbolizować fakt, że trunek to tylko pretekst do spotkania z ważnymi dla nas osobami. Wystarczy łyk, aby świetnie się bawić, bo atmosfera wieczoru to coś, co tak naprawdę ma znaczenie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia: YouTube

PS HeineCare: polisa ubezpieczeniowa, która chroni przed utratą piwa

Powstała pierwsza na świecie polisa ubezpieczeniowa piwa. Wykupując HeineCare można ubezpieczyć się na wypadek rozlania piwa na przykład w chwilach ekscytacji podczas wielkich imprez sportowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 „The Boring Phone”: telefon od Heinekena® i Bodegi, który daje wolność

HMD wraz z Bodegą i Heinekenem® wprowadzają na rynek The Boring Phone. Urządzenie pozbawione będzie dostępu do internetu i aplikacji, a cała akcja ma zwrócić uwagę użytkowników na to, że życie towarzyskie offline może być naprawdę ciekawe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się