Trwa akcja promocyjna filmu pt. „Garfield”, będącego kontynuacją przygód najbardziej rozpieszczonego, rudnego kota na świecie. Działania obejmują m.in. przejęcie plakatów doskonale znanych filmów, takich jak „Diuna” czy „Wallace i Gromit”, przez animowanego czworonoga.
‘Dune’-inspired poster for ‘GARFIELD’
In theaters on May 24. pic.twitter.com/8ersTw5i6N
Zobacz również
Pomysłodawcą kampanii jest firma Sony Pictures, która w ten sposób chce pokazać, jak duży wpływ na współczesną kulturę i sztukę ma postać rudego kota. Niektóre plakaty zostały w całości sparodiowane, inne po prostu wzbogacono o postać Garfielda. Efekt? Kampania promocyjna filmu stała się naprawdę popularna w sieci, a internauci wymieniają się kolejnymi kreacjami od Sony w mediach społecznościowych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: Creapills
PS Wielkie kino na żądanie. Jak Polacy korzystają z portali streamingowych? [BADANIE]
Pozycja platform VOD i OTT jest dziś dobrze ugruntowana na rynku. Przemysł filmowy coraz odważniej zagospodarowuje internet do swoich celów, powstają filmy do wyłącznej dystrybucji online, a obrazy produkowane przez Netflix czy Amazon Prime bez kompleksów konkurują z filmami tradycyjnych wytwórni. Jaka jest popularność serwisów streamingowych w Polsce i kim są odwiedzający je użytkownicy?
PS2 „Discovery Knows No Borders”. Amerykańska uczelnia wspomina Oppenheimera
Instytut Studiów Zaawansowanych w kampanii „Discovery Knows No Borders” zaprasza na wycieczkę po zakamarkach uczelni znanych z filmu „Oppenheimer”. W spocie wykorzystano materiały archiwalne, w których pojawiają się znani naukowcy oraz współczesne klipy z ówczesnymi badaczami.