Gdańskie ASP znalazło świetny pomysł na to, jak pomóc swoim studentom oraz absolwentom w zaprezentowaniu swojego talentu na szeroką skalę. Szkoła artystyczna uruchamia bowiem internetowy sklep, w którym sprzedawane będą dzieła młodych artystów.
ASP zachęca wszystkich chętnych malarzy, plastyków, grafików itp., aby zgłaszali swoje prace wraz z ich krótkim opisem – najciekawsze dzieła zostaną wybrane przez specjalnie powołany do tego zespół i pojawią się w sklepie internetowym.
Zobacz również
Ile będą kosztować poszczególne prace? To akurat będzie kwestia indywidualna artysty – wszak kwota ze sprzedaży dzieła, już po odjęciu prowizji pobieranej przez sklep, będzie trafiała do nich bezpośrednio.
Na tę chwilę sklep będzie działał wyłącznie w internecie, lecz są plany, by w przyszłości otworzył się także stacjonarnie, aby kupujący mieli okazję zobaczyć prace młodych artystów na żywo.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Najnowsza edycja raportu Artinfo.pl pokazuje, że dzieje się dużo. Z roku na rok kupujemy coraz więcej obiektów artystycznych i coraz więcej za nie płacimy. Co ciekawe, pandemia koronawirusa nie tylko nie zahamowała tego procesu, ale nawet go przyspieszyła.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Jakie wydarzenia w 2020 roku najbardziej wpłynęły na marketing w branży kultury i sztuki? Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się ona mierzyć w 2021 roku oraz jakie technologie i trendy będą miały istotny wpływ na marketing w tej branży w Polsce w 2021 roku?