Gdańskie ASP znalazło świetny pomysł na to, jak pomóc swoim studentom oraz absolwentom w zaprezentowaniu swojego talentu na szeroką skalę. Szkoła artystyczna uruchamia bowiem internetowy sklep, w którym sprzedawane będą dzieła młodych artystów.
ASP zachęca wszystkich chętnych malarzy, plastyków, grafików itp., aby zgłaszali swoje prace wraz z ich krótkim opisem – najciekawsze dzieła zostaną wybrane przez specjalnie powołany do tego zespół i pojawią się w sklepie internetowym.
Zobacz również
Ile będą kosztować poszczególne prace? To akurat będzie kwestia indywidualna artysty – wszak kwota ze sprzedaży dzieła, już po odjęciu prowizji pobieranej przez sklep, będzie trafiała do nich bezpośrednio.
Na tę chwilę sklep będzie działał wyłącznie w internecie, lecz są plany, by w przyszłości otworzył się także stacjonarnie, aby kupujący mieli okazję zobaczyć prace młodych artystów na żywo.
PS
Ruszył plebiscyt Młodzieżowe Słowo Roku. PWN zaprasza do zgłaszania swoich propozycji
Najnowsza edycja raportu Artinfo.pl pokazuje, że dzieje się dużo. Z roku na rok kupujemy coraz więcej obiektów artystycznych i coraz więcej za nie płacimy. Co ciekawe, pandemia koronawirusa nie tylko nie zahamowała tego procesu, ale nawet go przyspieszyła.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Jakie wydarzenia w 2020 roku najbardziej wpłynęły na marketing w branży kultury i sztuki? Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się ona mierzyć w 2021 roku oraz jakie technologie i trendy będą miały istotny wpływ na marketing w tej branży w Polsce w 2021 roku?