25 lutego br. w sieci pojawiła się seria tajemniczych spotów, w których wystąpili znani polscy aktorzy: Agata Buzek, Katarzyna Żak, Justyna Wasilewska, Bartosz Bielenia, Jacek Braciak oraz Sebastian Stankiewicz. Filmy łączył jedynie wspólny tytuł – „Klub samotnych serc”.
Okazało się, że filmy były teaserami nowej kampanii społecznej Fundacji #GłosemZwierząt, która pomaga ludziom znajdować życiowych, czworonogich towarzyszy. Celem akcji jest m.in. zachęcenie odbiorców do świadomej dobroczynności, a także adopcji zwierząt bezdomnych, zamiast ich kupowania.
Zobacz również
W ramach inicjatywy wyemitowany został spot, w którym ponownie możemy zobaczyć ambasadorów akcji. Wszyscy oni wcielili się w postacie, które kierowane zupełnie odmiennymi motywacjami, postanowiły przełamać nieśmiałość i poszukać drugiej połówki.
Za koncepcję spotu odpowiada agencja Kreatik, za produkcję i reżyserię Andiamo. Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieścili psy poszukujące domu na butelkach piwa.
PS2
Z okazji tegorocznych walentynek Bolt postanowił połączyć to, co jego klienci lubią najbardziej – czyli zniżkowe kody – z akcją na rzecz zwierząt czekających na adopcję. Haczyk był jeden – aby otrzymać rabat, użytkownicy musieli zapoznać się z historiami czworonogów z pewnego warszawskiego schroniska.
PS3
To kolejna niesamowita akcja organizacji „Bieg na sześć łap” – w olsztyńskiej pizzerii Ravioli Street na opakowaniach pizzy umieszczane są zdjęcia bezdomnych psiaków, które szukają nowych domów.