– W sporcie nie chodzi o to, żeby pozostać czystym. Chodzi o to, aby upadać, brudzić się, przesuwać swoje granice i wznosić się ponad ograniczenia – powiedziała kiedyś legendarna tenisistka, Serena Williams. Spółka Unilever postanowiła zainspirować się tymi słowami i tak powstała kampania „Guess who won”.
W Wielkiej Brytanii, Brazylii i Indiach pojawiły się kreacje reklamowe prezentujące kort tenisowy oraz boiska do krykieta i futbolu. W ten sposób odtworzono kultowe momenty w sportowej historii, takie jak gra Sereny Williams w Wielkim Szlemie czy pojedynek w finałach Pucharu Interkontynentalnego pomiędzy Europą i Ameryką Południową z 1996 roku.
Zobacz również
Wielkoformatowe plakaty pojawiły się w pobliżu szkół, parków i ogólnodostępnych boisk, aby w ten sposób zachęcić najmłodszych do aktywności fizycznej. Pomysłodawcy akcji „Guess who won” przekonują, że prawdziwy sport nie istnieje bez odrobiny brudu, a aby osiągać spektakularne wyniki, warto czasem zaangażować się w rozgrywkę całym sobą i na moment zapomnieć o kurzu wokół.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Od zabłoconych strojów piłkarskich po poplamione mączką stroje tenisowe – każda chwila przypomina o sile brudzenia się w pogoni za wielkością. Sport to niesamowita arena, na której można uwolnić ludzki potencjał i rozwój osobisty, dlatego chcemy rzucić światło na kultowe momenty sportowe – zauważa Tati Lindenberg, wiceprezes ds. marketingu w Dirt Is Good.
Za stworzenie kampanii odpowiada agencja reklamowa LOLA MullenLowe.
Zdjęcia: www.mullenloweglobal.com
PS „Little Reminders”: dziecięcy influencerzy w kampanii Asics przypominają o radości płynącej z aktywności fizycznej
W najnowszej kampanii zatytułowanej „Little Reminders” sportowa firma Asics zachęca do odnalezienia dziecięcej radości w aktywności fizycznej. W rolach influencerów występują najmłodsi, którzy podpowiadają, jak się ruszać, żeny czuć się dobrze.