Heineken kontynuuje swoją kampanię, w której przypomina odpowiedzialnej pracy i zachowaniu work-life balance. Niedawno marka piwa wypuściła reklamę „The Closer” z magicznym otwieraczem do piwa, który pozwala odciąć się od pracy, aby zadbać o swoje zdrowie i dobre relacje z bliskimi.
Tym razem Heineken uruchomił niecodzienną akcję w sercu miasta, „które nigdy nie śpi”. W opustoszałych nowojorskich biurach marka znalazła osoby pochylone nad ekranami komputerów po godzinach pracy. Tuż obok ich okien Heineken wyświetlił komunikaty przypominające o zachowywaniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.
Zobacz również
Tym samym marka promuje swoje narzędzie The Closer, które automatycznie wyłącza służbowy komputer w momencie, gdy otwiera się butelka Heinekena. Twórcy kampanii mają nadzieję, że zachęcą ludzi do zmiany priorytetów i zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym.
Życie polega na znajdowaniu czasu dla przyjaciół przy piwie, a nie na samotnym spędzaniu nocy w biurze. Poprzez tę kampanię kwestionujemy kulturę przepracowania, która nadal przeszkadza w cieszeniu się ważnymi chwilami – powiedział Bram Westenbrink, globalny szef marki Heineken.
![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]