„Homeless Delivery” (pol. Bezdomna dostawa) to kampania, której celem jest wsparcie osób doświadczających kryzysu bezdomności. Zasady są proste: na Wyspach Brytyjskich można zamówić wybrany posiłek, korzystając z internetowej platformy Just Eat i w ten sposób dołożyć swoją cegiełkę na rzecz jadłodajni oferujących ciepłe posiłki osobom bez dachu nad głową.
Zobacz również
Poza łatwą w przekazaniu darowizną, mieszkańcy Wielkie Brytanii i odwiedzający kraj turyści zobaczą również reklamy outdoorowe prezentujące opakowania dań dostarczanych na co dzień przez Just Eat wraz z rachunkami. Na paragonach można przeczytać m.in. takie hasła, jak: „x1 Jedyna kolacja wigilijna, o którą nie trzeba było prosić” i „x1 Ciepła kolacja wigilijna po raz pierwszy od lat”.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Homeless Delivery” to kolejna odsłona akcji „Homeless Christmas Dinners” stworzonej przez Wonderhood Studios. Ówczesna kampania skupiała się na prezentowaniu społeczeństwu fotografii pokazujących martwą naturę i jednocześnie nawiązujących do posiłków spożywanych przez osoby w kryzysie bezdomności w okresie gwiazdkowym.
Zdjęcia: Instagram