„Homeless Delivery” (pol. Bezdomna dostawa) to kampania, której celem jest wsparcie osób doświadczających kryzysu bezdomności. Zasady są proste: na Wyspach Brytyjskich można zamówić wybrany posiłek, korzystając z internetowej platformy Just Eat i w ten sposób dołożyć swoją cegiełkę na rzecz jadłodajni oferujących ciepłe posiłki osobom bez dachu nad głową.
Zobacz również
Poza łatwą w przekazaniu darowizną, mieszkańcy Wielkie Brytanii i odwiedzający kraj turyści zobaczą również reklamy outdoorowe prezentujące opakowania dań dostarczanych na co dzień przez Just Eat wraz z rachunkami. Na paragonach można przeczytać m.in. takie hasła, jak: „x1 Jedyna kolacja wigilijna, o którą nie trzeba było prosić” i „x1 Ciepła kolacja wigilijna po raz pierwszy od lat”.
„Oblicza weterynarii”: kampania Brit o zdrowiu psychicznym, w której głos oddano lekarzom zwierząt
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Homeless Delivery” to kolejna odsłona akcji „Homeless Christmas Dinners” stworzonej przez Wonderhood Studios. Ówczesna kampania skupiała się na prezentowaniu społeczeństwu fotografii pokazujących martwą naturę i jednocześnie nawiązujących do posiłków spożywanych przez osoby w kryzysie bezdomności w okresie gwiazdkowym.
Zdjęcia: Instagram