Czy nie jest zabawnie pośmiać się z kogoś, kto w pełnym ubraniu i przez nieuwagę wpada do wody?
Seria humorystycznych klipów pokazuje, co się dzieje, gdy próbujesz pisać wiadomość i chodzić. Delikatna ścieżka dźwiękowa, zabawne sceny z monitoringu i nagle cisza, krzyk rozbrzmiewający podczas dachowania. Wiadomość naprawdę może poczekać!
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Film wideo, wyprodukowany został przez rząd Western Cape, jest częścią kampanii #ItCanWait, której celem jest zniechęcenie kierowców do korzystania z telefonów komórkowych podczas jazdy.
Fundacja Alive (link) z Południowej Afryce donosi, że czas reakcji kierowców piszących wiadomości podczas jazdy pogorszył się o 35 procent, wypadają znacznie gorzej niż ci, pijący za kółkiem alkohol i nawet palący marihuanę.
PS
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
To nie pierwsza akcja w tej kampanii. Wcześniej mogliśmy wysłuchać historii dziewczyny, która… Zobaczcie sami!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
We Save Lives i przygotowała poruszającą i zaskakującą kampanię, która dotknęłą wielu ludzi. Choć nie mówiła o pisaniu podczas jazdy, dotyka tematu, który wciąż jest na językach. W jednej z toalet klubu Los Angeles na klientów czekała nietypowa rozmowa. Ich rozmówcą była człowiek skazany za zabójstwo na drodze w wyniku prowadzenia samochodu pod wpływem alkoholu.