Każdy miłośnik mody wie, że Oxford Street w Londynie to ulica będąca synonimem mody i elegancji. Pod koniec listopada do salonów Massimo Dutti, Boss czy Victoria’s Secret dołączył „Hus of FRAKTA”. Luksusowy pop-up store to pomysł brandu IKEA, w całości dedykowany torbie FRAKTA, do której klienci szwedzkich sklepów meblowych na co dzień pakują swoje zakupy.
Zobacz również
W „Hus of FRAKTA” można na przykład spersonalizować torbę dostępną w dwóch rozmiarach, a także z bliska przyjrzeć się kultowym produktom IKEA w kolorze błękitu FRAKTA – to w ramach wystawy „Blue Edit”. Ozdabianie FRAKTY jest bezpłatne dla członków klubu IKEA Family, a dla tych, którzy nie należą do tej społeczności, kosztuje 3 funty.
Kolejnym elementem londyńskiej inicjatywy IKEA jest „Curated Collection”, czyli seria ekskluzywnych towarów, które do limitowanej sprzedaży trafią już stałym salonie IKEA przy Oxford Street, wiosną 2025 roku.
Dodatkowo, już po wyjściu z pop-upu, goście mogą cieszyć się doświadczeniem przypominającym wrażenie wejścia do wnętrza torby FRAKTA. Wszystko dzięki ASMR i lustrzanym ścianom z oświetleniem 3D. Można także spróbować niebieskiej waty cukrowej IKEA.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
„Hus of FRAKTA” będzie czynny codziennie do marca 2025 r. pod adresem 216 Oxford Street. Lokalizacja nie jest przypadkowa, bowiem znajduje się tuż obok nowego sklepu IKEA, który zostanie otwarty już wiosną 2025 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: www.IKEA.com