Jesień 2012 okazała się kwartałem mobile’a. Atrakcyjna richmediowa forma strony promocyjnej dla Plusa, która zdradzała internautom tajniki hologramowania, przygotowana przez Artegence okazała się najlepszą.
Za kampanię „Duch taniego internetu” Artegence otrzymało wyróżnienie.
Zobacz również
Drugie wyróżnienie przypadło w udziale Wirtualnej Polsce za kampanie dla LG Swift L9.
W wyróżnionej przez IAB reklamie w oryginalny sposób wykorzystano funkcję tłumaczenia Quick Translator (QT), dostępną w nowym smartfonie LG Swift L9. Jednego dnia strona główna Wirtualnej Polski wyświetlała się w języku hindi, a format reklamowy (XHTML + double billboard) zachęcał internautów do skorzystania z Quick Translatora i przetłumaczenia newsów na polski. Wystarczyło kliknąć na kreację, wybrać widoczną na ekranie aplikację QT i przesuwać aparat za pomocą myszki. Kampania została przeprowadzona w listopadzie br.
– Użycie angażującego formatu rich mediowego w ekskluzywnym miejscu portalu, czyli na Stronie Głównej, pozwoliło w nieszablonowy sposób zaprezentować wyjątkowość dedykowanej aplikacji LG – podkreśla Radosław Krupa, Specjalista ds. Realizacji Projektów Sprzedażowych w Dziale Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski. – Dzięki reklamie rzesze internautów miały też niepowtarzalną okazję zapoznania się z funkcjami nowego smartfona Swift L9 – dodaje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do edycji Jesień 2012 konkursu IAB Creative Showcase zgłoszono 17 kampanii.