W zależności od tego, jak bardzo jesteś głodny, zapach klopsików unoszący się w domu może być torturą. Szczególnie, że aromat nie będzie pochodził z parującego, ciepłego dania na talerzu, ale ze… świeczki, która po zapaleniu będzie wydzielać z siebie łudząco podobną woń.
Zobacz również
Okazuje się, że HUVUDROLL, czyli świeczka o zapachu szwedzkich klopsików, powstała w ramach limitowanej edycji dla fanów marki. Gadżet będzie częścią pakietu „Store in a Box” tworzonego przez sklep IKEA z okazji 10-lecia amerykańskiego programu rodzinnego. Oprócz produktów zapachowych możemy się spodziewać również innych nowych gadżetów, które zapewnią nam „wciągające doznania sensoryczne”.
Aby otrzymać ów pakiet i stać się posiadaczem wyjątkowej świeczki, kupujący będą musieli wziąć udział w loterii, która potrwa od 6 do 22 sierpnia.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Polski oddział IKEA również przygotował serię limitowanych produktów. Marka w swojej najnowszej kolekcji HUSLIÅ nawiązuje do wyjątkowego jubileuszu, jakim jest 60-lecie współpracy z Polską. Limitowana seria produktów, inspirowanych tradycyjnymi łowickimi wzorami to element kampanii, której celem było przybliżenie historii oraz istoty tej długoletniej przyjaźni.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
A jak IKEA świętowała Pride Month? Z tej okazji powstała specjalna seria kanap, które są inspirowane flagami społeczności 2SLGBTQ+. Kolorowe meble stały się pretekstem do dzielenia się historiami o miłości bez barier.