W ramach akcji powstały m.in. spot reklamowy czy murale. Kluczowe hasła pojawiające się na kreacjach to: „Czujesz, że możesz zarabiać więcej? Teraz możesz to sprawdzić!” czy „Pozwól sobie zarabiać więcej. Konkretnie sporo więcej”. Główny cel nowej kampanii to zbudowanie świadomości użytkowników na temat proponowanej i rozwijanej przez serwis funkcjonalności, jaką jest siatka wynagrodzeń. W jej ramach użytkownicy mogą znaleźć realne, oparte na danych od pracodawców siatki wynagrodzeń osób pełniących kluczowe role w ramach zespołów IT, uwzględniające poziomy stanowisk oraz formę zatrudnienia. Tuż obok znajdują się konkretne, aktualne oferty pracy z widełkami zarobków.
Zobacz również
W ramach działań teaserowych the:protocol przygotował także akcję typu guerilla marketing dla studentów Politechniki Warszawskiej, którą poprowadził Nikodem Rudziński prowadzący kanał Szhakal, poświęcony technologii.
@szhakal Razem z theprotocol.it wsparliśmy studentów podczas sesji, oferując pizzę dla energii🍕! Nie było to jednak wszystko – przygotowaliśmy konkurs, gdzie pytania dotyczyły widełek zarobków w branży IT, z danymi dostępnymi na theprotocol.it/zarobki💸! Koniecznie oglądajcie! #theprotocolit #thepro #theprotocol #IT #pracawIT ♬ dźwięk oryginalny – Nikodem Rudziński
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Zależało nam na zaplanowaniu takich działań, które będą kreatywne, niestandardowe i przykują uwagę tych osób, które faktycznie skorzystają z atutów funkcjonalności, jaką jest siatka wynagrodzeń. Na rynku pracy IT obecnie bardzo dużo się dzieje. Dla nas fundamentem każdych działań są badania użytkowniczek i użytkowników, które doskonale pokazują aktualne tendencje i przemiany. Udowodniły nam, że kwestia jasnej, konkretnej komunikacji potencjalnych zarobków jest obecnie kluczowa, dlatego to właśnie na niej się skoncentrowaliśmy projektowo i marketingowo – mówi Mira Winter, brand managerka the:protocol.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za pomysł kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Osom Studios.
opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe, zdjęcie główne: Szhakal
PS Czy coraz większe oczekiwania zawodowe znajdują odzwierciedlenie w wynagrodzeniach marketerów? Raport Grafton Recruitment
Zadowoleni z pracy, piekielnie zestresowani, a jednocześnie – chętni do przebranżowienia. Taki portret pracowników działów marketingu i PR rysuje się z „Raportu wynagrodzeń i trendów w przedsiębiorstwach” Grafton Recruitment.